Axioma

Un relat de: joanalvol
Tots els animals del món junts
no podran mai fer un home.
Ni tots els homes junts
podran fer Déu,
natura més elevada.

Comentaris

  • Aclariment[Ofensiu]
    joanalvol | 14-05-2011

    La natura de cada espècie és independent, es regeix per una llei diferent. Si que sembla que hi ha un ordre que en totes es projecte. Un ordre que estableix les diferències un cop s'assentat l'espècie. Un exemple pot aclarir-ho, l'home encara que provingui de l'animal, és a dir que hi té trets en comú, és una espècie a part.
    Joanalvol

  • Afirmació rotunda[Ofensiu]
    Unaquimera | 06-05-2011 | Valoració: 10

    En arribar avui fins els teus escrits, ja anava a obrir la Denúncia quan he caigut en el compte de què havia quedat sense obrir el recull de Reflexions breus, i fins i tot l’Axioma que el precedeix, així que en lloc de cedir a la temptació del més recent, em someto a l’ordre temporal i accedeixo a l’essència.

    D’aquest mode m’he trobat davant la teva afirmació rotunda, una proposició que serveix de punt de partença a la teva creença en la Natura.
    Qui la llegeix pot estar o no d’acord amb el contingut, o fins i tot opinar si caldria una demostració sobre la independència de Déu respecte els humans com els seus creadors, però no dubtarà de la teva fermesa davant la contundència demostrada en l'expressió de l'autor.

    T’envio una abraçada rotunda,
    Unaquimera

  • Perdona l'error[Ofensiu]
    joanalvol | 03-04-2011

    Amic Sergi, "no Seregi"

  • Amic Seregi[Ofensiu]
    joanalvol | 03-04-2011

    per a mi natura ho és tot. En diferent grau i qualitat. La natura biològica, la natura humana i la natura de la consciència que algun dia s'haurà de fer present, amb més rigor, en la història de la humanitat.
    Gràcies pel teu comentari
    Joanalvol

  • Racionalitat[Ofensiu]
    Bonhomia | 26-03-2011 | Valoració: 9

    Jo no crec en cap déu, però si en la natura i no en la humanitat. En alguna cosa et puc donar la raó.


    Sergi

  • gràcies joan[Ofensiu]
    joandemataro | 23-03-2011 | Valoració: 10

    per les teves reflexions i els teus comentaris
    una abraçada primaveral
    joan

Valoració mitja: 9.67