Avui ja no

Un relat de: diesi

Avui m'has vist i ha estat com si haguessis anat al cine i haguessis marxat abans que s'acabés la pel·lícula, abans de descobrir la veritat.

Finalment ens hem hagut de trobar. No t'has aturat ni jo tampoc, només jo t'he dit un "adéu" seguit d'un somriure massa fals fabricat pels llavis que ahir et tornaven boig. Les butxaques dels meus pantalons han fet bé la seva feina: amagar les mans tremoloses. I les amples ulleres de sol t'han impedit veure els meus ulls plorosos.

Per què ningú em deixa explicar-te que no passa ni un dia sense que necessiti veure'm al mirall per adonar-me de qui sóc? De qui sóc ara, jo sola, jo sense tu. Perquè no sóc la mateixa. Ni tu tampoc.

Avui t'he vist i no et reconeixia. Eres tu sota la samarreta negra i els texans de sempre? Amb aquell somriure arrogant i els ulls brillants de ràbia? Aquests defectes eren els últims que em faltaven per saber que no eres la persona indicada per mi.

Per què de sobte tantes ganes de fer-me mal? Ningú t'ha dit que cada nit ploro només per poder aparentar de dia que estic bé?

El soroll de les teves passes ha impedit que escoltessis les mil preguntes que t'he fet. Digues-me que és això. No vull pensar que ja no entens què em passa només mirant-me. No vull pensar-ho perquè això significa que m'has oblidat. I mai et perdonaria que m'oblidis en tan poc temps.

Per què sempre m'acabes obligant a penedir-me d'haver-te estimat?

Comentaris

  • Text i imatge'10![Ofensiu]
    perunforat | 06-10-2007

    Un ball ple de sensacions, d'un oblit difícil de trobar, d'un retrobar que encén la flama del record...com si davant teu aquella persona ja no és la que era però per instants torna a ser...
    Les llàgrimes de nit per aparentar de dia, el penedir-se, el saber que no era per tu...
    Molt bonic, m'ha agradat llegir-te!

    Per cert, la fotografia que has escollit per la biografia és preciosa!

    Arreveure!
    Perunforat!

  • Ainhoa | 30-08-2007 | Valoració: 7

    Descrius molt bé aquesta sensació de decepció que tant sovint s'apoder ade nosaltres. Més dur encara quan es tracta de la persona que estimes i creies que també t'estimava. Dur també, adonar-se de que no tot és el que sembla, idealitzem i després ens cau la bofetada.
    Et felicito per la teva manera d'escriure i fer arribar el que duus dins.
    Una abraçada,
    Ainhoa

  • Fàcil dir-ho...[Ofensiu]
    Cincdos | 30-08-2007 | Valoració: 10

    ...difícil complir-lo.

    els sentiments no canvien un dia per l'altre.

    un petó
    vagi bé

  • Això em sona...[Ofensiu]
    Pastilla efervescent | 22-08-2007 | Valoració: 9

    Primer de tot gràcies pel teu comentari ;) Feia temps que no sabia res de tu.

    Jo també m'he trobat en una situació semblant i és molt dolorosa.Molt.

    M'ha agradat moltíssim, escrius molt bé.

    Continua així!!

    Un petó.

  • Penediments[Ofensiu]
    Capità Borratxo | 17-08-2007 | Valoració: 10

    Mai abans t'havia llegit, he descobert per casualitat alguns dels teus escrits i m'agrada força com expresses els sentiments...

    Per cert, gaudeix de tot el que passa sense penedir-te de res... (no és un consell!)

    Enhorabona pel relat!

  • El dolor...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 09-08-2007 | Valoració: 10

    sovint ens força a actuar, a fer un paper que ens ajudi a no mostrar cap sentiment, sobre tot davant la persona que estimem. Tendim a pensar que si baixem la guàrdia ens poden fer més mal i la cuirassa sorgeix de forma espontània. Ho has descrit molt bé.
    Una abraçada

  • magma | 09-08-2007 | Valoració: 10

    olas wapixima !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    oooh oooh ooh que macu de veritat. m ha agradat moltisin perque t ho has currat de veritat. Esta molt gupu. Felicitats.

    Espero que et vagi tot molt be.

    petons de magma

    magma & diesi

    4 ever tQm

  • impresionant![Ofensiu]
    jOaneTa | 06-08-2007 | Valoració: 10

    M'encanta. M'agrada com descrius les sensacions que t'envaeixen mentre recordes quan t'has creuat amb ell pel carrer.
    El millor de tot, el final:
    "Per què sempre m'acabes obligant a penedir-me d'haver-te estimat? "

    jOaneTa

  • HOLA NATÀLIA[Ofensiu]

    M'HA AGRADAT MOLT QUE "EM" CORREGEIXIS LES FALTES D'ORTOGRAFIA, HI HA PARAULES QUE L'ORDINADOR NO SAP ARREGLAR-LES PERQUÈ TAMPOC SAP QUIN SIGNIFICAT TENEN MENTRE LES ESCRIC, JO VAIG ANAR A UNA ESCOLA DE CASTELLÀ I EL CATALÀ NOMÉS EL PARLABA A CASA, AIXÍ QUE "EM" VA MOLT BÉ TENIR DE TANT EN TANT ALGUNA CRÍTICA CONSTRUCTIVA DE LA MEVA LLENGUA PERQUÈ MALGRAT L'EDAT QUE TINC CADA DIA M'AGRADA D'APRENDRE COSES NOVES. ESCRIUS MOLT BÉ I SE'T VEU MOLT MADURA PER SER QUE TENS POCA EDAT. REP UNA ABRAÇADA BONICA.

  • kuan de temps!!![Ofensiu]
    lataularodona | 03-08-2007 | Valoració: 8

    ola diesi!!
    ja fa molt k no et comento i ara k en tinc loportunitat vinga k coi. weno, espero k tingem sort i els pocs moments k em conecti ti trobo, xk ara em costa molt mes poder anar a lordinador.

    b. sobre el relat, k faria enfadar a kualsevol k li passes i k jo li auria fotut una cara nova si em fes aixo jeje.

    f@m@rsû&dïesï

  • Vaja![Ofensiu]
    ANEROL | 03-08-2007 | Valoració: 9

    he vist la teva edat i m'he quedada sorpresa. Escrius molt bé; saps expressar-te de manera clara i sense palla. Continua fent-ho i tin gues paciència: la vida és teva i solament la vius tu

  • Clarifosc[Ofensiu]
    Blanc&NegRe | 03-08-2007

    Des de sempre m'ha agradat la teva forma d'escriure. Aquest text, com tots els altres, inmillorable. No ho deixis mai!

    Escriure ajuda a entendre's a un mateix. A descobrir nous camins de la vida, a obrir noves portes, tancar-ne d'altres...

    Ha arribat el moment d'obrir les ales i empendre el teu vol en solitari. Un dia trobaras el teu princep blau.

    Fins sempre

    Gracies per aquest anys de relats



Valoració mitja: 9.22