Autodetermiana la teva ment...

Un relat de: Orgull_de_classe

Sé que no és senzill parlar de tot això, ni molt menys soc la persona apropiada per fer-ho.

Però, és més fàcil no parlar de res oi?

Diguem que certes persones, que estan disposades a trencar-se la veu, per defendre uns drets i unes igualtats.

Jo asseguda al meu portal, miro al meu voltant i penso en la bellessa de les cultures, diferents...

Deu ser això el que els aterroritza...

La diferència, la llibertat...

Tothom sap el que vol.

Els músics amb sorolls, trepidants, fan callar a la crítica amb el fervor unanime del poble.
Son els tambors del poble, que sonen fent ballar, la dansa de...Burguer king?

Gent inteligent, pel simple fet de ser diferent...

Ficant-li ma al poder, Veig com, ofensives paraules embruten el missatge...Veig el que passa, i molts us demanareu:
QUE PASSA!?

Que opina la massa!?
Cada quatre anys propaganda i en diuen democràcia!
Gent que viu a palaus i gent que no té casa.
Repartiment equitatiu de l'economia mundial, molt per tu i per mi?

Que no passa res diuen! la violència de genere, l'explotació, les violacions, la destrucció moral de joves...

Tot despareix...I la tristesa riu!
La gent es mort de gana, i als restaurants vènen plates d'amanida farcides de formatge!
Totes les petites coses que no dones importància, que aquí no hi guanyem res si tu no hi jugues...
Uns pocs amb molt, i uns molts més amb molt poc....
I esque aquest món hi ha moltes coses a canviar, i si tu no t'hi mous, aqui tot seguirà igual...
Que dubtes que sigui millor lluitar o cobrir-te el cap amb un llançol de merda?

Arribem a aquest extrem i encara tenen membres per dir-nos:
Aqui no passa res!

No deixis que et guanyi la mandra, tot es de tots, tot per tu res per nosaltres.
Autodetermina la teva ment, bufa als problemes, lluita per la teva conciència, i fes volar la teva propia revolució.

(Que aqui no passa res continuen afirmant...))

Comentaris

  • Ments predeterminades[Ofensiu]
    Jo sóc Jo | 30-07-2006

    Aquí no passa res. Una societat dominada i conformista amb ment predeterminada; majoritària; es creu satisfeta. Quan protestes, passa. Et silencien o criminalitzen.

    "Tot despareix...I la tristesa riu!". M´ha agradat.

  • iun_a | 02-12-2005 | Valoració: 10

    sense autodeterminació no hi ha res!



    RES!

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92203 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)