Arnauuu!!!

Un relat de: Ullets

Els teus ulls grans, em conviden a estimar-te.
Em veus aparèixer i no dubtes en abraçar-me.
Sovint arrugues el nas, quan intento d'alguna manera netejar-te.

Fa un any que et conec,
Que quan entres per la porta,
Els meus ulls volen a voler saber de tu.

T'ensenyo paraules,
Amb sons divertits,
Sé que per tu és més senzill així.

Quan de sobte desapareixes del món,
I vens corrents a abraçar-me,
L'únic que puc fer per què entenguis,
Les ganes que tinc d'ajudar-te :
És mirar-te.

Avui t'he collit de terra,
Sovint penso que quan et recullo,
no només et poso el teu lloc,
sinó que t'acarono la teva ànima espantada.

Estic farta d'escoltar el món opinar envers tu,
Escolto comentaris com "pobret...".
El fet és que ets aquí, amb mi.

Qui diria que parlo d'un nen de 4 anys,
Que tan sols te forces per cridar
Que tan sols te ganes de lluitar
Que tan sols te orelles per escoltar
I que ni tan sols, ningú li ha donat el dret de la felicitat.

Tu m'ensenyes cada dia,
Que puc fer tot el que està a la meva mà,
Per ajudar-te a ser més feliç,
Encara que sigui amb una mirada, un gest o una paraula.

M'agafes el meu tresor
T'explico que és màgic
I deixes d'estar neguitós
Per dir-me a cau d'orella
I sense que ningú ho entengui
"Sílviaaaa... és màgic".

Si d'alguna cosa puc sentir-me satisfeta,
És de ser capaç d'aprendre tant d'un infant
Que ha vingut el món amb moltes més dificultats
De les que mai es trobarà.

Gràcies Arnau,
Em dones molta feina,
Però no és gens comparable,
A l'immensa felicitat de poder treballar
Per ajudar a un nen a recuperar la felicitat.

Comentaris

  • La vitalitat dels més petits.[Ofensiu]
    kispar fidu | 06-10-2005

    Els més petits, amb la seva senzillesa i simple manera de veure les coses, ens poden ensenyar i aportar un munt de coses encara que la seva experiéncia en aquesta vida sigui, de moment, mínima.
    La seva forma d'actuar, de respondre fàcilment amb un somriure, omplen tant que ens transmeten alegria sense adonar-se'n.

    Quan sentim que estem ajudant a un infant amb problemes encara ens sentim més reconfortats al veure com aprecia la nostra ajuda i ens la torna en forma d'estimació.

    Moltes vegades ens fan reflexionar tot i el seu petit cap. La curiositat per aprendre és un dels seus grans encants.

    (Ja et vaig dir ahir, que en un principi m'havia pensat que parlaves de l'Arnau del peti! jajaja, és que amb el títol d'Arnauuu!, pos que volies que fes! Tot i que després hi havia varis trossos que no em quadraven... Finalment ho he vist! ;) ).

    Weno silvieta, vaig a comentar-te l'altre (que l'he deixat pel final ja que el veig més "difícil") i "et deixo", que tinc unes hores lliures ara, entre classe i classe i aprofitaré per feina i algun que altre treballet.

    Ciao!
    Gemm@ (O més ben dit: Dufi).

l´Autor

Foto de perfil de Ullets

Ullets

35 Relats

184 Comentaris

62355 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
La millor definició és un llibre de la Susana Pérez Alonso que es titula "Nunca miras mis manos". Crec que la Corina Jacoby s'assembla en moltes coses a mi (no en totes). Si teniu temps i ganes, és un llibre només apte, per somiadors!

Desprès de molt temps, em veig oblidada a afegir llibres que s'assemblen molt el que penso, el que sento i el que sóc...

"Persigue tus sueños!!!!" de Filissiadis, Antoine, quan me'l vaig acabar em vaig adonar de que el que aquell home havia après amb 40 anys, jo ho havia fet només amb 16... Apte per persones amb cor, amb persones que no és queden només amb el que veuen, per persones que viuen la seva vida, fins el final.

Per què la vida... la vida és dels valents!!!!

27/12/2005 "NO TE SALVES"

03/01/2006 No et resignis a ser moderadament feliç. Deixa'm ser el que et falta.

09/01/2006 "The biggest risk in life is not taking one" & "If you don't belive in yourself, who will belive in you?" Em moro de ganes de veure aquesta peli... {The Proof}

08/02/2006 " Pienso en ti mas amenudo de lo que imaginas, pero intento convivir con la idea de que las cosas no cambiaran nunca, por lo que dejo de escuchar tanto a mi corazón. El dice muchas cosas, y habla de verdad. Echa de menos noches contigo, compartir el dia a dia, y tu vida. Pero no es que se haya cansado de luchar, es que ja entendido que las cosas seran asi siempre, y por mucho que sienta, que sueñe y te busque por las noches en mi cama, no te encuentra. "

:) Silvieta