Algú ho havia de fer

Un relat de: Montseblanc
El Joao fa temps que hi pensa, de fet, ja la seva mare li havia demanat molts anys enrere, però a ell li havia semblat una bogeria.
Ahir, al gimnàs, mentre exercitava les cames, va decidir que ho faria. Ell, futbolista mereixedor de la Pilota d'Or, campió del món amb la seva selecció, guanyador de més de cent títols, tornarà a fer història. És conscient que s'hi juga molt i no sap ben bé com s'ho agafarà la gent, però li ha vingut de gust fer-ho tantes vegades... No és pas per cridar l'atenció, però serà inevitable que la cridi...
Està nerviós, fa trenta minuts que juguen contra el segon classificat de la lliga, els dos equips s'hi fan a fons, la nit de novembre és humida i freda, el camp ple de gom a gom. Aprofita que el joc està aturat per una falta i es treu un mocador de paper de la butxaca dels pantalons, el desplega curosament i es moca, també hi escup i el torna a guardar a la butxaca. Les càmeres han captat el moment, s'ha vist per les dues pantalles gegants, alguns espectadors aplaudeixen, altres xiulen, dos o tres jugadors demanen mocadors a la banqueta...

Comentaris

  • Mocador[Ofensiu]
    Manelfoo | 10-12-2021

    Has explicat allò que veiem contínuament als camps de futbol. De fet, quan són retransmesos per televisió, els càmeres demostren una gran habilitat per captar aquests grans moments. Els esportistes d'elit són un exemple que segueix la mainada i en més d'un pati de col·legi també es pot comprovar que la imitació també arriba a l'escopinada. El teu heroi té el detall de guardar-lo en un mocador de paper: és un detall.

  • L'HAURIEN DE LLEGIR[Ofensiu]
    Ravegal | 07-12-2021

    Sí, l'haurien de llegir els futbolistes. Quan la pilota no corre sempre veus algun jugador que es moca sense mocador o que escup. Molt bona pensada. Com ens tens acostumats, ens fas esperar fins al final per veure per on vas.
    Sort.

  • Ben polit[Ofensiu]
    Atlantis | 05-12-2021

    Ben net i ben polit.

  • Bona idea[Ofensiu]
    Josep Ventura | 05-12-2021 | Valoració: 10


    Si al final de temporada albiressin de colors les escopinyades i altres que hi ha a la gespa segur que la següent tots portarien mocador.

  • La tradició.[Ofensiu]
    SrGarcia | 04-12-2021

    Sí que fa una mica de mania veure els jugadors escopint i mocant-se directament a l'herba.
    Una paròdia excel·lent, treure un mocador com si fos la gran cosa... És ben curiós que n'hi hagi que xiulen; segur que són recalcitrants partidaris de la tradició.

  • Molt bo![Ofensiu]
    Iona | 04-12-2021

    Un bon tema, la capacitat de crear tendències dels ídols.

  • Fairplay?[Ofensiu]
    llpages | 04-12-2021 | Valoració: 10

    Molt anglès, sí senyor. Ara bé, com a mig fer aparegui el davanter contrari llençat com un llampec cap a barraca, no sé jo si l'afició li perdonarà la bona educació...
    Una idea original, m'ha agradat!

  • Humor britànic[Ofensiu]
    kefas | 04-12-2021


    No m’ho imagino sense la flegma del imperi de sa majestat. Vols dir que no es diu John?

  • Ja era hora![Ofensiu]
    Prou bé | 04-12-2021 | Valoració: 10

    He entès que ja n'hi ha prou d'escopinades incomprensibles! Bon relat!
    Bona sort!
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament, entra a concurs.
    Gràcies per participar.

    Comissió XII Concurs ARC de microrelats

Valoració mitja: 10