A LA MEVA DONA (amb perdó pel possessiu)

Un relat de: Rabriel

A recer de tu.
Posar-me a recer del teu somriure, a recer en dels teus ulls, d'una mirada, de la seva calidesa, de la teva, a recer de la suavitat de la pell, del el frec sau d'una paraula, de la carícia d'un perfum, del teu, de la música que escolto quan estàs amb mi, de la que escolto quan no hi ets, del vellut acotonat d'un núvol nocturn compartit, recerar-me dins el dibuix de la teva boca, recerar-me dins les línies rectes del teu coll, recerar-me dins el piano de la teva esquena quan l'acarono, l'esquena, recerar-me dins la humitat d'un petó, dins l'escalfor de la teva llum, dins la frescor d'una rialla, dins l'amargor que hi ha en el teu rostre quan sents que et copejen, dins la felicitat inconscient quan et superes, més que no et penses, a recer de la teva generositat, de la teva tendresa, de la teva bondat, de la teva suavitat, recerar-me dins d'un amanyac, dins d'un mot, dins d'una picada d'ull, recerar-me dins el blanc de les teves rialles, dins la mel dels teus ulls, dins l'atzabetja dels teus cabells, posar-me a recer del teu ventre. A recer de tu. Això és tot, tot el que vull.
Ai no, calla, que això del ventre ara està ocupat…!

Comentaris

  • Buscar...[Ofensiu]
    aiguasalada | 05-03-2007

    la seguretat, la tranquil·litat i la pau d'un bon recer, aquell que dona la persona estimada.
    La confiança que ens porta en tots els seus detalls: somriure, mirada, suavitat, perfum...
    I en el seu cos: ulls, pell, boca, coll, esquena, rostre, cabells, ventre...
    Un delicat final "... això del ventre ara està ocupat"
    Tendresa i admiració!
    M'ha encantat llegir-te.
    Una càlida abraçada per posar-t'hi a recer.
    aiguasalada

l´Autor

Foto de perfil de Rabriel

Rabriel

13 Relats

11 Comentaris

15692 Lectures

Valoració de l'autor: 8.40

Biografia:
"Vull tenir la serenor per acceptar el que no puc canviar, la valentia per a canviar el que puc canviar, i la saviesa per a destriar la diferència".