1 minut de Pensaments d'una gelosa (al bar)

Un relat de: Orgull_de_classe

-Fa trenta segons que has marxat a buscar alguna cosa per beure.
-Que potser estas cansat de mi, i m'has deixat abandonada?
-Que potser ja no m'estimes?
-No crec que només tinguis set.
-Deus estar amb un altre.
-Deus estar acariciant-la com fa 40 segons feies amb els meus peus.

-Mira't, aqui vens.
-Estàs parat, d'esquenes, però et reconec.

(m'aixeco, t'agafo per darrere, tenco els ulls i intento localitzar a cops de llengua la teva boca.)

Sembla mentida, però et podria reconeixer tan sols tastant la teva saliva.

(Mentre obro els ulls....recordo que...ni t'has deixat barba...ni obres els ulls mentre ens besem, també recordo que mai havia notat la teva mà a les meves natges.)

-Tranquila, no passa res. Un error el pot tenir tothom.

(i mentre torno cap a la taula on estàvem tots dos, et veig esperant-me, ignorant el que m'acabava de passar a mi.)

-Que passa! que no m'ha vist?
-O és que tant li fa si m'ho faig amb un altre tio?
-O és que potser com que ell també ho fa, no es veu amb cor de deixar-me pel que acabo de fer.
-Però que s'ha pensat!

Comentaris

  • Un relat amb enginy![Ofensiu]
    Arbequina | 16-07-2006

    Trobo quasi divertida la idea d'aixecar-se amb el pensament per anar a fer un petó... per gelosia.
    El relat és molt interessant i esta molt ben fet. M'ha agradat molt llegir-lo.

    Una abraçada i fins aviat.

    Arbequina.

    PD: Molt bona també la teva biografia. Personalment, la traduiria, però el que hi diu està molt bé.

  • És clar que m'agradaria[Ofensiu]
    Bonhomia | 14-07-2006 | Valoració: 9

    Suposo que el relat és fictici. Et puc oferir un bocí i més del meu amor, tant si te'n falta com si no. Però és que podria dir que pràcticament no et conec, malgrat que la conversa de l'altre dia fos una mica profunda. Però m'agradaria coneixe't més.
    El relat està molt bé, a vegades l'amor pot ser molt traïdor, i el sexe encara més, si estàs penjat d'algú. Tot això és molt contradictori, però és que els valors de la societat ens fan ser així. No crec que sigui una cosa ni natural ni racional, simplement obra de les mentides que ens dominen.

    Un petó.

    Sergi

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92211 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)