Xtreme Sports (I)

Un relat de: fenix92

Em dic Bruno pero tots els meus amics em diuen Extrem per la meva afició als esports de risc.
Una cosa, sabeu lo que és un Agent Especial Sports?
I el G.E.O.J.?
Doncs, si no ho sabeu, llegiu la meva historia:

Era gener, mes exactament el dia 7 de gener, dia en que anava a estrenar la meva nova taula de snowboard, regal dels Reis Mags.
Anavem en coche en un damatí fosc i trist. Anavem de camí a Núria (més exactamen a la Vall de Núria). Davant de nosaltres hi havia un Ford Focus negre, que transportaba a dos homes molt extranys. Portaven una gabardina negre, un gorro negre i, la cosa més extranya, uns esquís totalment plans, sense el doblec de la part superior. No vaig dir res als meus pares perquè si no s'enfadarien amb mi.

Quan vam arribar a Núria, vam pujar amb el cremallera que puja a la Vall de Núria. Els dos homes de negre estaben situats en el seient de davant, semblaba com si els estiguesim seguint.

Una mica més tard, ja a la Vall de Núria, no els vaig tornar a veure fins després de dinar. Estaben al cim de la pista d'esquís i s'estaben adentrant dins d'un bosc en que estaba prohibit passari. No se si va ser per que em picaba la curiositat o per una altra cosa, però els vaig seguir. Aquells homes s'adentraben molt cap endins, entre un bosc molt espés, i, al final, els vaig perdre.
Vaig caminar una mica més endins i al cap d'una estona vaig trobar una cabana de fusta abandonada. De dins se sentien uns lladrucs que semblaven d'un gos. Vaig obrir la porta i vaig entrar a la cabana. Vaig entrar a la habitació d'on provenien els lladrucs i... vaig trobar un bonic cadell de husky. Semablava espantat. El vaig agafar en braços i es va tranquilitzar. Llavor vaig sentir com si s'obris la porta d'entrada i era veritat. A sota dels meus peus vaig trobar un doble fons i hi vaig entrar. Just en aquell moment van entrar els dos homes sospitosos, dos homes més i una dona. Tots anaven armats amb metralletes. Llavors vaig sentir que mantenien una conversació:

-Hem d'assasinar al propietari de la Vall de Núria ja!
Mary, fes-me cas, ens han descobert- va dir un gangster.

-T'has d'esperar a que ens doni ordres el nostre cap- va dir la suposada Mary- o si no ens descubrirà la poli.

Llavors el cadell de Husky va lladrar. Tots els gangsters es van posar a bbuscar per tota la casa i un va descobrir el doble fons. Va cridar als demés i van entrar al doble fons.

Comentaris

  • Dragon | 05-07-2005 | Valoració: 10

    mola

  • 104 o 604[Ofensiu]

    L'habitació 104 de la planta sisena?
    Debies voler dir l'habitació 604, no?

    Tu, cuanta violència, no?
    Els mataries a tots, tu.

    Sigues més pacífic, home. Escriu relats més relaxants, que he quedat aixafat de baixar per la muntanya a tota pastilla.

    Un consell: llegeix, llegeix, llegeix i escriu.


l´Autor

fenix92

8 Relats

31 Comentaris

13960 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Vaig neixer l'any 1992 i desde sempre m'ha agradat llegir i escriure. Vaig coneixer aquesta web gracies a Cristian, un amic meu, quue tambe esta registrat a relatsencatala.com amb el nom de perez. Moltes gracies Cristian.