Ninja (II)

Un relat de: fenix92

Quan en Tsunomoto es va despertar, la primera cosa que va veure va ser un cadàver d'Huno davant seu. Quan es va recuperar del tot va veure milers de cadàvers d'Hunos i de Japonesos i les cases cremades o destruïdes. En Tsunomoto no recordaba res del que havia passat fins que va veure el garrot del gegant. Va anar corrents per la meitat del Japó per buscar supervivents però no en va trobar cap. Segurament els hunos es devien pensar que ell era mort. En Tsunomoto plorava. La seva família era morta. Però els ninjes no ploren i per això va sortir del Japó a buscar venjança.

Però, que va passar amb els hunos i tot el Japó? Deixem en Tsunomoto i tornem i tornem un dia abans, o sigui, a la guerra.
Els hunos, després d'haver matat a tots els ninjes, samurais i rebels, van agafar a tots els nens i a les dones per vendre-l's a Russia com a esclaus. En el viatge del Japó a la costa molts dels nens i algunes mares van morir.
Només els de 10 a 15 anys sobrevivien. Entre els nois de 14 anys, un noi, en Kurosawa, amb un verí que havia preparat abans de la guerra, el vertía dins les cantimplores del hunos i així morien hunos i més hunos. El cap dels hunos era en Vostrikov, un tirà que matava a tot el que li donés la contraria. En Vostrikov, va descobrir que tots els hunos que morien tenien el coll blau. Això era l'efecte secundari del verí. Va registrar a tots els nois i al final va descobrir al culpable. En saber-ho, el va fer decapitar. Això es una prova de la tirania d'en Vostrikov.

Ara tornem a mb en Kurosawa. Amb el seu olfacte de ninja va seguir el rastre dels hunos. També l'ajudaven els morts que trobava pel camí. S'els menjava. Com que no tenia cap altre cosa per menjar es menjava els morts.

Comentaris

  • xulo pero..[Ofensiu]
    Dragon | 05-07-2005 | Valoració: 10

    xulo pero sembla mulan amb tants hunos per enmig

l´Autor

fenix92

8 Relats

31 Comentaris

13967 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Vaig neixer l'any 1992 i desde sempre m'ha agradat llegir i escriure. Vaig coneixer aquesta web gracies a Cristian, un amic meu, quue tambe esta registrat a relatsencatala.com amb el nom de perez. Moltes gracies Cristian.