Ninja(I)

Un relat de: fenix92

Era una nit tènue i negra. Només se sentia el precios cant dels grills al jardí dels Mitsuba. En Tsunomoto havia decidit convertir-se en ninja i lluitar pel Japó. Els seus pares s'estaven rumiant que, un noi de només quinze anys hagués de ser un guerrer.
-Pares, deixeume ser un ninja -demanava de tant en tant en Tsunomoto.
Però els seus pares sempre li contestaven que no. Un bon dia, quan el sol enlluernava de al Japó, per tot el país els ninjes de l'emperador anaven anunciant que necesitaven més ninjes per lluitar contra un possible atac Uno, els enemics dels Chinesos i dels Japonesos. El cap dels ninja va anar a visiatr als Mitsuba per demanr que en Tsunomoto es convertís en un ninja. Els pares, al final, van cedir sabent que un noi de 15 era ideal per ser ninja. En Tsunomoto es va posar molt content. Al dia següent començaria la primera sessió d'entrenament.

La primera classe d'en Tsunomoto va ser al pati de casa seva perquè els seus pares veiesin lu bé que ho feia en Tsunomoto. Van començar a ensenyar esgrima. En Tsunomoto va aprendre de seguida. Amb un dia en va tindre prou per a poder véncer el seu mestre.

La segona classe d'entrenament ja va ser al camp d'entrenament dels ninja i dels samurais. Allà va aprendre moltes tàctiques més. Al cap d'una setmana ja era un ninja.

Una nit, més ben dit una mala nit, els Unos van entrar en territori Japonés.
En Tsunomoto, en sentir la notícia, va agafar el seu sable, les seves estrelles ninja i s'en va anr a la velocitat de la llum sense dir res als seus pares.
En Tsunomoto, a tots els Unos que trobava, els clavava l'espasa al pit i morien. En situacions de risc, saltaba i tiraba cent estrelles ninjes a l'enemic.

En aquell moment va entrar el cap dels Unos, un gegant de 3 mestres d'alçada (i d'amplada) ,amb un garrot com arma, va vindre a destruir tot el Japó. En Tsunomoto, va saltar-li als ulls i li va tapar la vista. El gegant va donar-li un cop de garrot a en Tsunomoto, que el va deixar inconscient en un racó.

Comentaris

  • Dragon | 05-07-2005 | Valoració: 10

    xulisima. segueix aixi i conseguiras ser molt popular!!

  • Dragon | 05-07-2005 | Valoració: 10

    xulisima. segueix aixi i conseguiras ser molt popular!!

  • Chulu[Ofensiu]
    Josep Clínez | 29-10-2004 | Valoració: 9

    El relat està xulu, un poc surreal, però xulu. Vull tercera, cuarta i quinta part, ok?

    Ho fas mol be, de debo, fenix.

    Bye

  • Hm...[Ofensiu]
    Marina Soto Castillejo | 04-06-2004 | Valoració: 6

    Fa poc jo vaig fer una història que s'assembla molt a la teva, es diu Wo ai ni però la vaig escriure abans que tu. A més, aquesta història em sona a un còmic que es diu Naruto, i també a una trilogía de llibres que es diu "Leyendas de los Otori".
    A part d'això, el capítol és molt curt, i per ser ninja no tens prou amb una setmana. I representa que el teu mestre és mooooooooooolt superior a tu, osigui que és impossible.
    Però m'ha agradat. Millora, i seràs bó.

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

fenix92

8 Relats

31 Comentaris

13965 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
Vaig neixer l'any 1992 i desde sempre m'ha agradat llegir i escriure. Vaig coneixer aquesta web gracies a Cristian, un amic meu, quue tambe esta registrat a relatsencatala.com amb el nom de perez. Moltes gracies Cristian.