Viure una contradicció

Un relat de: drizzle

No hi ha res que m'encengui més la sang que la intolerància!

Intolerància cap a col.lectius de persones, quan algú generalitza la seva experiència directa amb una persona (o l'experiència d'un segon, o d'un tercer, o d'un quart...) a un col.lectiu.

Intolerància cap a un altre per les seves opinions, costums, creences o origen.

Intolerància cap a tot allò que és diferent del que hom pensa, creu o fa.

Podria dir que sóc intolerant cap a la intolerància i els intolerants. Quina contradicció!

Comentaris

  • estic amb tú[Ofensiu]
    ANEROL | 16-10-2007

    fins i tot hem d'aprendre a tolerar els intolerants, sense cedir, és clar

  • L' intolerància es vesteix de falsedat.[Ofensiu]
    Avet_blau | 16-10-2007 | Valoració: 10

    I com controla i domina les persones,
    cada cop mes tancades en elles mateixes,
    tothom voldria ser un mirall per els altres
    però hi ha tants miralls com persones,
    o pensaments .

    es difícil ser tolerant , en un mon marcat per l' Hipocresia coma reina sublim.

    Poca gent diu el que sent,
    ni pensa el que diu.

    Tothom somriu d' amagat, a la misèria dels altres; i plora els desitjos no complerts, en silenci.

    Tothom s' omple la boca de solidaritat,
    quant te l' estómac ple de excessos,
    tothom necessita donar el que li sobra,
    però estan sempre mancats d'amor.
    Avet

  • un afegiment[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-10-2007 | Valoració: 9

    M'agrada't aquest relat. És un crit reinvindicatiu que surt de la persona, i em permeto fer-ne adhesió.

    I agegiria un complement al títol, tot respectant el que hi ha.

    VISC UNA CONTRADICCIÓ QUE EM DESVETLLA EL PODER DE LA COHERÈNCIA.

l´Autor

Foto de perfil de drizzle

drizzle

9 Relats

40 Comentaris

12704 Lectures

Valoració de l'autor: 8.89

Biografia:
Laura, del gener del 65
dona i mare
aprenent a viure en positiu

Drizzle en anglès vol dir plugim. El plugim és aquella pluja fina gairebé imperceptible, que sembla que no et mulla, però que, a poc a poc, et va calant i al cap d'una estona, quan te n´adones, et deixa xop.

Per a mi, la nostra actitud, els nostres pensaments i les nostres accions en les petites i grans coses de cada dia tenen el mateix efecte sobre la nostra vida.

Els meus escrits són reflexions breus, amb un vocabulari i una estructura senzilla. No tinc vocació de poeta ni d'escriptora; només m'agrada compartir el que penso, el que sento i el que visc.

http://unamiradaenpositiu.blogspot.com/