Viu i deixa viure

Un relat de: llibertària

Per a tots aquells que han comes crims infames i injustificables, que sàpiguen que gent com jo, gent humil, tenim la consciència tranquil·la, sense remordiments, però això sí, avergonyits de crims en que no som els autors, però sí els testimonis. Que sàpiguen que jo cada dia quan m'aixeco al matí, m'aixeco sabent que la vida em regala un dia més, un dia que aprendré més de l'humanitat, un dia on coneixeré una mica més l'amor, la solidaritat, l'estima, un dia on sabré valorar més la vida en general , un dia on continuaré somiant una mica més un món sense guerres ni pors, un dia més gaudint de la llibertat a vegades denegada. Un dia més de la meva vida , però aquest dia com la resta sempre té una espurna d'esperança en que aquests criminals també sàpiguen valorar els dies, tan els meus, com la resta de població humil, com la seva, que en aquests dies valorats i estimats, hauran pogut apreciar l' importància d'alguns valors humans i la poca a inhumans, per així ser millors persones.
Per a tots aquells que han comes crims infames i injustificables, tant com jo com la resta de població humil tan sols hi demanem que visquin i deixin viure.



Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer