Us dia adéu

Un relat de: JOSEFINA

Us dic adéu , però torno, ho així ho espero.
Només és un adéu parcial. Marxo de cap de setmana i la meva intenció és tornar a casa, quan fineixi el diumenge.
Vaig a conèixer un bocí de terra que no conec : La Rioja.
Em porta el record d'una bona amiga que va morir fa temps de càncer , que era nascuda allà i que va triar anar-hi a morir. No la vaig anar a veure mai a La Rioja, però guardo les cartes que em va enviar, cartes escrites mentre es fonia de mica en mica. Guardo la carta que em va enviar el seu marit per dir-me que no m'escriuria mai més.
Ara, aniré a trepitjar la terra que ella va estimar tant. Sortirem de nit, en autocar, com ho fan els joves ... malgrat no ser-ho, i suposo que en algún moment cantarem alló de : señor conductor acelere, acelere, acelere...
Esperem que demà faci bon dia i poguem fer el que anem a fer , cantar i ballar. Però cants i danses de la nostra cultura catalana, que mostrarem orgullosos, a la gent riojana.
Vaig a tancar la bossa, amb quatre peces de roba, un paraigües per si plou, un pijama per demà que farem nit a l'hostal, i alguna coseta per menjar si hi ha gana pel camí.
Quan torni, ja escriuré les impresions.
Que tingueu un bon cap de setmana !!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125838 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).