Una nit com qualsevol...

Un relat de: Espada

Una nit com qualsevol altre un home anava amb el seu cotxe per una carretera molt fosca, plena d'arbres, de curves, era una carretera de muntanya. Al racó més fosc hi havia una dona amb aspecte atemorit, que feia autostop a la carretera. Ell va parar per ajudar-la i la va deixar pujar al cotxe.
Ell li va preguntar: - Cap on et dirigeixes? ella va contestar:- cap on vagis tu.-.
-jo vaig a Barcelona , et va bé que et deixi allà?
-Si, perfecte.
Ella va preguntar:- no tens por de que t´atraquin quan pares a ajudar a la gent.
-no , no tinc por de res.
Ella en mig en broma va dir no tens por ni a la mort
Ell la va mirar i va somriure. La primera curva que va vindré, ells van caure per el precipici, ella va morir, ell va sortir del cotxe i va desapareixe .



Comentaris

  • AnNna | 10-08-2006 | Valoració: 6

    És la famosa història del fantasma que fa autostop en una corba d'una carretera de muntanya...

    es pot perfilar... puntuació, ortografia...


    però està bé...



    petons!

  • Un començ fantastic[Ofensiu]
    Naco_15 | 22-05-2006 | Valoració: 9

    Es un bonissim principi per a una historia de terror-fantastica i te molt bons principis, si la segueixes sera una historia formidable

  • Un final original[Ofensiu]
    Addison | 16-05-2006 | Valoració: 10

    Una alternativa a la típica "noia de la corba". Realment s'intercanvien els papers de víctima i botxí de manera gens previsible. Seria un molt bon inici per a una inquietant historia de terror. Segueix així, m'ha agradat!

Valoració mitja: 8.33

l´Autor

Espada

4 Relats

16 Comentaris

3907 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Biografia:
Tinc 14 anys soc de barcelona, la meva afició es escriure