Un matí.

Un relat de: arryety

M'aixeco al matí, i veig el sol ixent. Entra gisca a la meva cambra, i amb un feix, em tapo. Faig un esguard rabent a la meva alcova mes encar tinc fred. L'aire ínic fa un xerric i jo m'astoro mes ensems la gisca s'avé i s'esmunya. Fer fonedís quelcom sinistre desfallida s'apropa, llurs moviments son ràpids i fa mans i mànigues per engrapar-me a mi!
Em desperto, NOMÉS ERA UN SOMNI!!

Comentaris

  • Ja era hora![Ofensiu]
    angie | 04-01-2006 | Valoració: 8

    Esperava un relat teu des del teu comentari a un de meu.
    T'haig de felicitar doblement. Per decidir-te a publicar i perqué ho fas força bé.
    Saps que has rebut comentaris de dos feres?
    Llegeix-les i en gaudiràs.
    També et convido a llegir-me, i a veure si aprenem coses l'un de l'altre.

    Un beset de benvinguda, maco

    angie

  • Benvingut/-da!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 04-01-2006

    D'entrada el relat atrau. L'envolta un bri de misteri que queda descoberta al final, quan tot és un somni.

    Igual que t'han dit a l'altre comentari, penso que se li podria treure més suc al text, potser allargant-lo una mica...

    Però és un bon principi!!

    T'animo a que segueixis escrivint, i llegint, que és la millor manera d'aprendre i millorar!

    Una abraçadota!

    Salz.

  • M'agrada[Ofensiu]
    tramuntana | 03-01-2006

    Et vas deslliçant amb bastanta elegància pel relat. Pel meu gust una miqueta curtet, però m'ha agradat. Sobretot el final m'ha semblat impactant:
    - Em desperto, NOMÉS ERA UN SOMNI!! -
    ben acabat. una abraçada i encantada d'haver-te llegit! espero què hagis començat l'any amb bon peu!!

    laura^^

l´Autor

arryety

1 Relats

3 Comentaris

781 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor