Un matí colpidor

Un relat de: mrcke

Sang sang sang sang sang. Tot és sang!
Tinc les mans plenes de sang, tinc gust de sang!
Tot fa olor de sang!
Carinyu!
Carinyu!
Carinyu!
Carinyu!
Carinyu!
Carinyu.
Carinyu...

Comentaris

  • Ostres! Jo li he trobat el què[Ofensiu]
    Frèdia | 03-12-2006

    D'entrada vull dir que no sé quina intenció tenies a l'escriure el relat, però jo li he trobat el què. No l'he trobat una simple anada d'olla. A mi el relat em remet al mal tractador que després de carregar-se la víctima li expressa tot el seu amor i no és o no vol ser conscient dels seus actes. Jo m'he pres el text com una denúncia irònica. Si només fos una anada d'olla, no m'hauria suggerit res de res. És clar que també pot ser tot producte de la meva imaginació. Sigui com sigui, m'han agafat ganes de llegir-te.
    Fredia

  • Un relat vermell i carinyós[Ofensiu]
    Unaquimera | 03-12-2006

    Hi ha una dita que afirma el següent: " No hi ha dos, sense tercer " ( en castellà:" no hay dos sin tres" ), així que jo, que respecto molt la saviesa popular i les seves expressions tot sovint encertades, m'hi afegeixo als dos comentaris anteriors i en faig el tercer, ben original, per cert:
    quina anada de l'olla!

    Un cop dit això, vull fer constar que m'ha sorprès, m'ha fet somriure, m'ha provocat tot un allau de suggeriments al cap que encara em ronden per aquí i cap allà... ja veus el que donen de sí 10 línies!

    T'envio una abraçada ben carinyosa,
    Unaquimera

  • Ja el comento jo. jeje![Ofensiu]
    mrcke | 20-11-2006

    És una anada d'olla!

l´Autor

mrcke

5 Relats

11 Comentaris

6134 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Tinc 30 anys, no tinc ni idea d'escriure, però de tant en tant m'agrada intentar-ho.
Sóc més de ciéncies. M'agrada llegir, sobre tot novel·les d'intriga, de terror, la poesia i ciencia ficció.
Doncs res, vaig trobar aquesta pàgina i em va agradar molt el respecte que tothom té per tothom i això em va animar.
Si algú vol qüalsevol cosa ja ho sap. M'agrada ser amic de tothom. Em podeu preguntar el què volgueu.
Merci! una abraçada a tothom!! i perdoneu pels meu relats!!

mrckect@hotmail.com