Un estel i quatre barres

Un relat de: Ilunga

El meu cor per un estel vermell es guia. L'estel es acompanyat de quatre barres vermelles forjades amb sang, la sang de valents patriotes que varen fer història per la seva lluita. Ells donaren nom a la nostra terra, van reivindicar terres, drets i sobretot la dignitat de viure com a poble respectat. La lluita continua, fem sentir les nostres veus, fem-nos respectar i sobretot alcem la veu fins que ens escolti el món sencer, que sóm catalans i que no hi ha poble més valent que nosaltres. Una eternitat de lluita no ens ha esgotat mai, i no ho aconseguiran, seguirem endavant, mirant enrera per apendre, però sobretot posant la mirada més enllà de l'avui, per lluitar pel nostre somni, la llibertat dels Paisos Catalans. Molts han intentat esborrar la nostra idea de nació, molts han atemptat contra les nostres ideologies i el resultat no ha estat altre que una rebel·lió encara més forta i més potent envers allò que ens oprimeix. Sóm el poble que quan convé seguem cadenes i aixó no ho canviarà ningú, mai! Ondejem les nostres estelades als quatre vens, cridem que ningú aturarà la nostra revolta, cantem i ballem per fer de la nostra lluita una festa que no s'esborrin els nostres somriures, menjem i bebem per no caure en la feblesa, , enlairem els nostres punys perquè l'enemic tremoli, fem dels nostres companys herois de guerra.
Un estel ens guia, quatre barres són els nostres escuts. Sortirem victoriosos, segur.
Avancem cap a la victoria de la llibertat.

Visca la terra, lliure.

Comentaris

  • salut[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 16-01-2006

    i independència
    el nom està ben clar, i el color també... roig, de l'estel que ens acompanya...
    sempre endavant, avançant, lluitant...
    salut i revolta!
    PD: la bandera de la bio és blanc!agrrrrr

    Llibertat PPCC!!!!