Un bon final (Això acabarà bé!)

Un relat de: -

Absorta i meravellada, va alçant la vista del llibre provisionalment enquadernat, i el tanca, amb delicadesa. Amb els ulls brillants, humits per l'emoció, deixa anar un sospir i resta amb la mirada fixa i desenfocada... pensativa... Increïble! Quin final! Quin desenllaç tan magnífic! I tan inesperat! En realitat, la protagonista no és morta...! Només ho feia creure... és clar! Per això va fugir abans de... Oh! Com encaixa tot! I el malvat... tan ben descrit, tan odiós, que no li va voler dir mai...! Fins a conèixer el seu horrible destí! (S'ho mereixia, i tant!) I, malgrat tot, l'amor del jove amant ha estat tan commovedor... tan noble, que fins i tot ha gosat córrer el risc de... I només llavors, casualment... Oh! Però quin final! Sí! Quin final!! Fabulós...!
S'eixuga una llàgrima, contempla amb admiració el munt de lletres que te entre les mans i, a poc a poc, s'aixeca de la cadira... Inspira, i somriu satisfeta.

Resolta de sobte, comença a recollir amb decisió tot l'escampall de fulls i la ploma. L'ha de portar a l'editora de seguida!
Després d'esmerçar-hi tant de temps, finalment... sí, per fi!, aquesta vegada li publicaran, segur!







Comentaris

  • ho diu tot sense dir res. Deixa al lector la interpretació lliure de l'argument.

    És original

  • Pensava...[Ofensiu]
    natasha | 29-01-2010

    ... que l'estava llegint el llibre, quina sorpresa m'he endut al final.
    M'ha sorprès, si era això el que volies aconseguir... "Chapeau"
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de -

-

73 Relats

288 Comentaris

72386 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
No hi ha volta enrere.
No puc deixar de sentir ara.
No sóc la mateixa,
estic creixent de nou...

(Vaig haver de fantasiejar
només per sobreviure).


Si algú vol contactar amb mi, pot fer-ho al e-mail:

derosella@gmail.com