un amor diferent

Un relat de: anuska

Diuen que als quinze anys tot és bogeria i jo dic que no és del tot cert , justament jo ara els tinc i sóc esclava d'uns ulls color maragda que em fascinen. No estic esbojarrada, simplement enamorada. Només penso en el moment en que les nostres mirades es tornin a creuar i puguem intercanviar paraules, però ton ulls em bloquegen la ment i fan impossible que no m'esclatin els nervis. No m'agradaria deixar en segon pla el teu dolç somriure, ¿quantes vegades has somrigut i de cop he sentit com si el terra desaparegués de sota els meus peus? En infinites ocasions, Romeu. Cada tarda he visitat la plaça on tu amb la teva penya quedaves, jo et buscava però alhora una força en el meu interior desitjava no trobar-te per no haver de pensar en una excusa falsa com en certa ocasió vaig negar rotundament que m'agradessis.
Demà, ens tornarem a trobar i si et dirigeixo qualsevol mot la màgia es perdrà i es trencarà el tel d'aquest amor platònic. Així que trobi la valentia mentre el sol s'estigui ponent, enmig d'un bell paradís, en una calorosa nit d'estiu, llavors: a cau d'orella et xiuxiuejaré ''gràcies''. Probablement en aquell mateix instant tot s'haurà acabat , almenys, ho hauré fet dolçament. T'agraeixo que m'hagis seguit la veta i no fer-me vessar gotes salades. Vas fer com jo: no dèiem res tot i no esquivar les mirades cap a una altra banda, coincidíem arreu on anàvem i ens enviàvem missatges dels que els enamorats són els únics capacitats per desxifrar-los.
Potser tu també sents, has sentit o ho sentiràs un amor platònic que dóna alè per viure i la il·lusió precisa per seguir endavant. No creguis que és dolent, és un preciós sentiment que no té la necessitat de ésser correspost, i estimar sempre ens durà pel bon camí.
A tu Romeu, sempre em va faltar dir-te :
gràcies.

Comentaris

  • Tens molta raó[Ofensiu]
    Nanit | 09-09-2005 | Valoració: 7

    m'ha agradat molt aquesta última reflexió: "...preciós sentiment que no té la necessitat de ésser correspost, i estimar sempre ens durà pel bon camí..."

  • Ai, jo d'aquets també en tenc...[Ofensiu]
    ainona | 20-07-2005 | Valoració: 9

    Avegades, quan els amors platònics deixen de ser-ho, perquè les aconsegueixes, et desiluisiones massa... Vull dir que quan tenim un amor platònic l'idealitzem perquè necessitem saber com és, i després, la decepció és enorme (esper que no passi això amb tots).
    No sé si m'he explicat.
    De totes maneres, m'ha agradat molt, supòs que és perque m'hi he vist entre aquestes línies.
    Que tengui sort la "protagonista" amb aquest amor "platònic" :P...

    Una abraçada!

  • Genial![Ofensiu]
    Sareta_16 | 26-03-2005 | Valoració: 9

    Està molt ben aconseguit noia, m'ha encantat..
    Qui no ha tingut i té amors platònics?Ho descrius molt bé aquí!Me sentit identificada!^^

  • Molt bonic[Ofensiu]
    white_wolf | 03-03-2005 | Valoració: 10

    M'agrada molt com descrius els teus sentiments, no són rebuscats, sinó simples i directes.
    És preciós!!
    Un petó -----> white_wolf

  • per què... diferent?[Ofensiu]
    Capdelin | 10-01-2005 | Valoració: 10

    per què considerem "diferent" l´amor platònic? per què condiderem "inútil i utòpic" l´amor platònic? aquell amor on les carícies, els petons, les passions, els cossos, l´enamorament, fer l´amor, el sexe... només estan en la ment?
    no és un amor real... però sí, possible... que pot agafar vida en qualsevol moment... que ens ajuda a soportar els espais en blanc, els parèntesis, quan als 15 anys encara no has trobat l´amor visible? per què només considerem amor, allò que toques, que beses, que palpes, que et menges en nits de passió... ?
    no podem passar-nos la vida amb una ànima verge, buida... esperant desesperats l´amor "definitiu", l´amor "oficial"...
    els somnis... són com un aperitiu, com un caramel... que ens endolceix l´ànima... mentre espera... el gran pastís je je je
    felicitats, wuapíssima... espero que segueixis escribint... que els teus sentiments no es quedin tancats silenciosos en un núvol "platònic"... necessito llegir-te més...
    un ptooooOoooó " diferent" i... platònic je je je

  • Thalassa | 10-01-2005 | Valoració: 9

    estat bellíssim llegir això! Quant fa que no tinc 15 anys per sentir-ho? potser massa temps...

    Felicitats per viure-ho!

    Thalassa

  • bonic i tendre, sempre es bonic un gràcies a cau d'orella[Ofensiu]
    Equinozio | 09-01-2005 | Valoració: 9

    A sigut com màgia...

    Em fa pensar que m'hagi pogut passar a mi..
    molt bonic aquest amor

    haviam si escrius més
    apa adeu i felicitas

    Equinozio(Enric)

Valoració mitja: 9

l´Autor

anuska

1 Relats

8 Comentaris

2322 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Últims relats de l'autor