Tot té un començament: Próleg

Un relat de: Jorboan

Potser mai us hagueu preguntat "per què a mi?". Però en el moment que vaig haver de decidir entre morir i mig-morir la pregunta va resonar al meu interior. Havia d'escollir.
La majoria de persones segurament escolliria aquesta mitja vida que se m'oferia a mi abans de morir del tot. Acostumem a agafar-nos amb força a qualsevol esperança de vida, és el nostre instint de supervivéncia. Però jo ja l'havia perdut quan vaig comencar el meu viatge, tants dies a la vora del precipici fan que al final la linia entre la vida i la mort es desdibuixi. Igual que ho va fer la que separava el bé i el mal. No hi ha res que sigui absolutament bo o dolent; tot allò que és bo té una mica de dolent i a la inversa, el famós ying-yang. En el meu cas no hi havia esperança de triar la opció correcta. Senzillament no existia.
Escollir em trencava l'ànima...


Comentaris

  • és difícil[Ofensiu]
    Renée Vivien | 31-05-2010

    saber com un actuaria en una situació com la que descrius. Jo, intueixo que preferiria morir, timc la sensació -subjectiva- que no existir és deixar de patir. Benvingut a relats.

  • primer contacte[Ofensiu]
    joandemataro | 29-05-2010 | Valoració: 10

    un relat molt cru...no tinc paraules...
    només t'ofereixo la meva ABRAÇADA ENCAIXADA i un viatge aen el meu VELER

    ÀNIMS i fins ben aviat
    joan

l´Autor

Jorboan

3 Relats

5 Comentaris

1947 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Tinc 18 anys i sóc de Barcelona. M'estimo la meva ciutat.

Escric des de sempre. Però sóc massa vergonyosa per ensenyar-ho a la gent propera.

Escriure és l'alliberament de l'ànima. És una bassa d'aigua clara quan tot el que t'envolta és tèrbol.

Espero que gaudiu de les meves petites històries.

Ens llegim,

Jorboan :)