Tinc un raig de sang

Un relat de: mvidal

Tinc el llavis secs
I vidres a les mans

Tinc gemecs gravats
com música perfumada

Tinc una tristor de sang
en una font de sang

Tinc gemecs gravats
com música perfumada

Tinc un raig de por
penetrant el fang

Tinc llàgrimes
secant les seves entranyes

Tinc una font que flueix
constant i sense descans
i que gemega
prenyant la terra

Tinc una tristor de sang
que te música perfumada

Comentaris

  • HO SENTO PERO EL QUE DIUS ES FALS[Ofensiu]
    Marc Vidal | 09-05-2006

    A mi em van fer molt mal. Jo no tinc res a veure.

    Ningu em va preguntar, ningu va investigar si realment era jo el responsable.

    Ho sento pero vaig patir tant que a partir de llavor vaig decidir passar de tot aixo...

  • Carles [Ofensiu]
    Conxa Forteza | 09-05-2006

    encara que no som sant de la teva devoció em sap greu que un mallorquí faci el ridícul. mvidal era un hacker i se va "colar" per la porta de darrera de RC. Va entrar amb nicks de dones que havien copiat relats eròtics a la xarxa, el varen descobrir, encara que ja hi havia sospites per la quantitat de lectures i comentaris que tenia, però ell es va passar de llets i va modificar un relat ja penjat, i això no ho podem fer. Omatech el va localitzar i va poder saber per quina porta de darrera s'havia "colat".

    Tota la gent que el comentava i havia entrat els mateixos dies, eren ell mateix, per això Omatech el va treure defora. Era un hacker. Això és tot ... res de fantasies de confabulacions.

  • Això és com una pàgina deserta[Ofensiu]
    Carles Rebassa | 09-05-2006

    Allà on hi havia hagut molta de gent, només hi queden els repel·lents de sempre fent els seus càlculs d'estatítistiques i defensant les seves puntuacions i el seu dret a respirar. Realment, en aquest món hi ha milions i milions d'éssers repugnants, humans repugnant que em van vergonya que siguin (diuen) de la mateixa espècie que jo. Què ha passat?, vaig demanar el febrer. Ara ja ho sé. Que el fill de puta de Déu s'ha imposat sobre l'home. Això ha passat. Com sempre.

  • Què ha passat?[Ofensiu]
    Carles Rebassa | 08-02-2006

    On són els altres dos poemes?

l´Autor

Foto de perfil de mvidal

mvidal

2 Relats

12 Comentaris

4026 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Últims relats de l'autor