T'HE RECORDAT

Un relat de: ivax73

T'HE RECORDAT....... NO HE POGUT EVITAR, M'ENCANTA RECORDAR-TE,
PENSAVA EN TU, HE TANCAT ELS ULLS, PER RECORDAR AQUELLA NIT, UNA NIT MOLT INTERESSANT, ON SURTEN TEMES DE TOT TIPUS, ON ENS COMUNIQUEM, RIEM, I DISCUTIM DIFERENTS PUNTS DE VISTA, I MICA A MICA VAN PASSANT LES HORES, MICA A MICA ES VA ACABANT LA BEGUDA, MICA A MICA ENS INTRODUÏM MES EN LA INTIMITAT DELS SENTIMENTS PER ANAR OBRINT LES PORTES QUE NOMES ES GUARDEN PER SEGONS QUI.
MICA A MICA, ELS NOSTRES COSSOS ES VAN ACOSTANT, SENTIN-SE CADA COP MES CÒMODES.
DEIXANT-SE PORTAR PELS SENTIMENT, ARRIBEM A TENIR ELS LLAVIS MOLT A PROP, TAN A PROP QUE ET MARXA EL MON DE VISTA I ET LLANÇA'S AL BUIT, BUSCANT TENDRESA, CALOR I PLAER.
VEIG LES MEVES MANS EN EL TEU COS, ACARICIANT-LO EMBOGIT PEL DESIG, ALLIBERAT DE PERJUDICIS, DE PORS.
LES MEVES MANS VAN LLISCANT PER SOTA LA TEVA ROBA, PER TROBAR EL CONTACTE DIRECTE AMB LA TEVA PELL, PERÒ NO EN TINC PROU, EM FA NOSA LA ROBA QUE LIMITA EL MEU MOVIMENT, I SENSE PENSAR ET TREC LA PART DE DALT PER DEIXAR EL TEU PIT AL DESCOBERT, PER ACARICIAR-TE L'ESQUENA, I LLEPAR-TE EL CONTORN DEL PIT.
PETITES MOSSEGADETES PEL COLL....... CONTACTE DIRECTE DE LA PELL AMB LA PELL.......
LES MEVES MANS, BAIXEN I BAIXEN FINS A TROBAR LA CINTURA DELS TEUS PANTALONS, ENTRE PETONS DESENFRENATS, I CARÍCIES ET DESCORDO EL BOTO, PER PODER COLAR LES MANS ENTRE EL PANTALON I EL TEU CUL PERFECTE I SUAU, AMB UN LLEUGER MOVIMENT, ET POSO D'ESQUENA, MENTRES LES MANS ACARICIEN LA TEVA PANXA, PER ANAR PUJANT ALS PITS, FINS QUE LA TEVA MA ACOMPANYA LA MEVA A LA TEVA CREMALLERA, INSINUANT EL DESIG QUE SET PASSA PEL CAP.
UNA BOCA QUE NO DEIXA DE FER-TE PETONS PER L'ESQUENA UNA MA AL PIT, I L'ALTRE OBRINT LA PORTA DELS MEUS DESITJOS. LA MEVA MA ENTRE LES TEVES CAMES, ENCÉN UN RITME CARDÍAC DESESPERAT PER TREURE'T ELS PANTALONS,
DEU MEU!!!! EXCITAT, MOLT EXCITAT, DESCOBREIXO LA TEVA TEMPERATURA...... MULLADA, MOLT MULLADA, VAS OBRINT LES CAMES PERQUÈ EL MOVIMENT DE LA MEVA MA, SIGUI CONTINU, SUAU I PRECÍS, EL TEU COS SENCER ACOMPANYA EL MEU MOVIMENT, COM LES TEVES EXPRESSIONS DE PLAER.
M'EXCITA AIXÒ M'EXCITA MOLT,
ET VULL TENIR NUA, I ASSABORIR EL TEU COS AL COMPLERT.
LA MA DEIXA LLOC ALS LLAVIS QUE VAN GUANYANT TERRENY ARROSSEGANT-SE JA PEL MELIC, PER CONEIXIA LES TEXTURES, EL SABOR DE LA TEVA INTIMITAT.
EXPLOSIÓ D'EMOCIONS, GEMECS, MOVIMENTS INCONTROLATS DEL TEU COS, M'HAN FET DESPULLAR AMB L'ÚNICA INTENCIÓ DE CONÈIXER EL MÀXIM DE TU, DE FONDRE'NS EN UN DE SOL.
ENTRE LES TEVES CAMES, POC A POC ENTRO EN TU, PER ESCOLTAR EL TEU SO, PER SEGUIR EL TEU MOVIMENT, PER COMPARTIR EL TEU PLAER, COM EN UN BALL, COM EN UNA BARALLA, COMENÇA UNA LLUITA DE POSTURES, DE POSSESSIÓ DEL CONTROL DE LA SITUACIÓ, PER ACONSEGUIR EL MÀXIM PLAER UN DE L'ALTRE......... NO PUC DEIXAR DE FER-TE PETONS PER TOT EL COS, NO PUC DEIXAR D'ACARICIAR-TE
INTENTANT AUGMENTAR EL SO DELS NOSTRES GEMECS, EL MOVIMENT S'ACCELERA FINS QUE INEVITABLEMENT ARRIBEM AL PUNT MES ALT DE L'ÈXTASI, A L'ORGASME QUE PORTEM UNA BONA ESTONA BUSCANT, SUATS, CANSATS, PLENS D'EMOCIONS, ET TREC ELS CABELLS DE LA CARA, PER TORNAR A ASSABORIR ELS TEUS LLAVIS, ON M'HI QUEDARIA PER SEMPRE.
NO HI HA RES BO QUE SIGUI ETERN, NOMES ELS RECORDS I JO EL TINDRE PER SEMPRE.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de ivax73

ivax73

5 Relats

5 Comentaris

4696 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00