AVUI JUGUEM FORT

Un relat de: ivax73

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Encara despullats, entre els llençols, d'una habitació desconeguda per tots dos, el cor s'accelera, al notar les teves mans calentes sobre el meu pit, els teus llavis que lentamente s'apropen al meu coll, i una de les teves cames, s'enreda amb la meva cama que tens mes a prop, no son carícies, no es per fer-me saber que be que estas, el teu cor batega embogit, demanant una mica mes. Avui juguem fort.
El cor em bombeja la sang a cent per hora, la boca se'm fa aigua, com si tingues el carmel mes dols del mon tocant-me el paladar, metre tu a sobre meu m'has començat a llepar….. no puc mes, el desig em pot, i et canvio de lloc per tenir-te amb les cames ben obertes devant meu, fregant-te la punta del meu penis mullat amb el teu clítoris. Tens un dit dintre la meva boca, estas demanat, el que jo vull fer, llepar-te sencera, per tenir el teu gust en els meus llavis, tinc la teva ma agafant-me amb força el penis, mentre em masturbes, se que ho desitges i em fa tornar boig, poc a poc t'agafo la ma lliure i l'acompanyo sense mirament a la teva vagina, per disfrutar veient com et masturbes suaument, gemegues, t'excites, et bellugues com un animal en cel, aixeco el cos, i de genolls devant teu, amb les cames ofertes, i amb la ma dreta al reves, em començo a masturbar entre mig teu, em veig a mi, et veig a tu, amb la ma entre les cames semi doblegades clavant els talons al llit, et desitjo, em moro de plaer, et comences a mullar, i jo tambe, nomes s'assenten les fortes respiracions, els gemecs de tot dos, i el suau so de l'excitació de dos cossos separats. Apropo la punta del meu penis al teu clítoris sense deixar de masturbar-me devant teu, desitjo penetrarte, tenir-la dintre, pero no….. això es massa!!!!! vull seguir veient com et masturbes, mentre perdo el control de l'abdomen, em retorço, se'm doblega l'esquena enredera cada cop que noto la meva ma com s'allunya del meu cos, i en vull mes i encara mes, se que em mires, i tot i que vas pel segon no pots parar, se que ho vols, que ho estas desitjant, i mentrestant jo em deixo caure enredera, tu poses els teus llavis, tocan la meva ma, noto la l'escalfor de la teva boca, en la meva punta, noto come em marxa el mon de vista, quan cambies la teva ma per la meva, i sense parar el moviment, me la llepes sencera. El deu que em va parir!!! Amb la tendresa que et caracteritza, aconsegueixes que em corri dintre de la teva boca mentre gemegues de plaer. Espectacular, inolvidable, m'has fet gaudir com mai podia haver imaginat. Avui em jugat fort.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de ivax73

ivax73

5 Relats

5 Comentaris

4712 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00