Temps

Un relat de: Victre
De petit, al cotxe, vaig aprendre a avorrir-me.
Recordo el silenci d’aquells viatges.
Recordo les confidències amb la finestra, que exercia el paper de pantalla de cinema projectant en sessió contínua la pel·lícula del món exterior.

De petit, al cotxe, també vaig aprendre el concepte del pas del temps.
Recordo com la finestra del cotxe em va ensenyar un joc: ens fixàvem en la farola més llunyana de l’autopista i, tancant els ulls, ens entregàvem al pas del temps tot admirant com, sense ni despentinar-se, el temps ens transportava cap a aquella farola abans llunyana.

De petit, al cotxe, vaig a prendre que tot arriba. I que tot se’n va.
De petit, als silencis del cotxe, vaig decidir no lluitar contra el temps, vaig decidir deixar-me portar per les autopistes que ell escollís, amb faroles enceses o apagades, noves o velles, moltes o poques.

De petit, vaig aprendre a avorrir-me al cotxe.
Fins que la finestra, em va presentar el temps.

Comentaris

  • Però ara t'has fet major...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 01-06-2019 | Valoració: 10

    Però ara t'has fet major i continiues al cotxe, però en aquells temps de jove vas començar a sentir diferents sensacions i fins i tot a avorrir-te. I ho passaves imaginant de tot sempre en el cotxe.
    Molt bo i amb molta lleugeresa vas desenvolupant el poema amb diverses situacions.
    Una salutació.
    Perla de vellut

  • Al cotxe[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 24-05-2019 | Valoració: 10

    Recordaré sempre un viatge a París en cotxe, fa molts anys, on me'l vaig pasar tot llegint un llibre de poesía de'n Marc Romera. Va ser el viatge més deliciós que recordo. I gairebé tot el viatge, plovent. Quants récords al cotxe! Una forta abraçada.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96407 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.