tanca els ulls i deixa anar les imatges

Un relat de: JOSEFINA

Si tens una estona de lleure, aquest exercici que et proposo pot estar molt be. T'asseus en un lloc ben còmode. Tanques els ulls. Un cop el cos ben relaxat obres la porta perque passin les imatges més boniques que tinguis guardades dins teu i les tornes a viure, de pensament, és clar.
Veuràs com és d'agradable reviure escenes de totes les époques de la teva vida que hagin sigut agradables.
Aquelles vacances vora el llac... aquella passejada vora el mar... aquella estona compartida amb bons amics ... aquell paisatge indescriptible dalt del cim ... aquell tiberi amb la família enmig de rialles i bones converses ... aquell fer l'amor d'una manera especial amb aquella persona de qui estaves enamorada ... aquell moment "especial" sigui pel motiu que sigui...
Hi ha tants bons moments a la vida que val la pena reviure, que aquest exercici, senzill, que no necessita de cap espai especial, ni de cap professional que te'l organitzi, val la pena fer-lo perque siguis conscient que han existit.
Després ocupat de seguir omplint de bons records el rebost, per quan més endavant vulguis tornar a practicar-lo.
Ja m'ho diràs si t'ha anat be.

Comentaris

  • El meu cofre dels records[Ofensiu]
    Avet_blau | 02-08-2007 | Valoració: 10

    ja fa anys que tinc un cofre de records:
    d'or , de plata, de coure.....
    es la medicina d' urgència !
    per aquell moment a la consulta , a casa,
    al carrer, en que els esdeveniments ofeguen.

    els pacient diuen:
    te son doctor ?

    jo respon: Si, les guardies....clar...

    pero jo estic enmig de la fageda,
    o en el cim , o rodejat de neu,
    o assegut entre els kiwis... o a Paris....
    son pocs segons, pero guareixen .
    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125390 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).