Superioritat no, gràcies.

Un relat de: mar_i_ska

Es creia perfecte, però no ho era. Es sentia superior, però no ho era.
S'havia enganyat a ell mateix, i ho sabia, si ho era, de fals!
Mirava a tothom per sobre l'espatlla, encara que hagués d'aixecar massa el cap, si ho era, d'ingenuu!
Volia deixar als altres pel terra, encara que no arribes ni a tocar-los, si en tenia, d'imaginació!
I a poc a poc, va anar caient, més avall, i la gent que abans tenia al costat va anar pujant. I va arribar un moment, que ja no hi havia ningú que l'ajudés a pujar, va arribar un moment, que no hi havia ningú que es cregués la seva mentida, ja no arribava a mirar per sobre de l'espatlla.
I es va quedar sol, intentant aixecar el cap, en un fals intent, i es va quedar sol, intentant creure's la seva mentida, i es va quedar sol, donant la culpa als altres.
I ara, sols veu arran del terra.

Comentaris

  • BoOnaS![Ofensiu]
    RêD WiTCh | 15-12-2005 | Valoració: 9

    ieps! bonaaas! io tb cnec gen aixi... i fan patir... es creuen la sva propia mntida...i es van efonsan ells sols, arrba un pun en ke ja nngu cnfia en ells i les amistats sels i envan de les mans... ma agradat moltisim!!! petons i segueix aixii! (et seguire llegint!)
    --BrUiXa vErMeLLa--

  • i tan[Ofensiu]
    N | 12-12-2005

    per desgràcia existeixen aquestes persones que no saben anar per la vida si no és creient-se superior...i sap greu, per que sempre acaben enfonsats...
    Molt bé! Un petó!

  • la superioritat[Ofensiu]
    rumbdellop | 08-12-2005 | Valoració: 10

    és tan comú, lamentablement... I, sobretot, en els temps que corren. ;)
    m'ha agradat.
    et seguiré llegint.

    ptonets sortollosos

  • Tttsssss[Ofensiu]
    inadaptat | 07-12-2005 | Valoració: 9

    Molt bo! Espero que continuïs publicant! Jo també et posaré a preferits ;)

  • Dreams | 06-12-2005 | Valoració: 10

    Wola! Doncs molt ben fet aquest relat per ser el primer que publiques.. =)
    Benvinguda i segueix escrivint!

  • rbbarau | 06-12-2005

    Molt bé!

  • Yuna | 05-12-2005 | Valoració: 8

    Enhorabona, m'ha agradat i es molt realista. Continua així!!

    Salutacions.

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de mar_i_ska

mar_i_ska

9 Relats

14 Comentaris

9966 Lectures

Valoració de l'autor: 9.40

Biografia:
Nascuda el 4 d'agost del 1991.




aer_antifeixista@hotmail.com




Salut!