Sobre les Expectatives

Un relat de: Joan G. Pons
Tots tenim en més o menys quantitat assumptes o temes pendents.
Aquesta situació de pendent genera expectatives plenes de confiança i esperança de que es realitzaran aviat i de forma adequada.
Suggereixo uns punts que cal tenir en compte:
- Llibertat. Segons evoluciona el tema o assumpte, puc canviar l'expectativa.
- Tota expectativa té uns límits, que cal tenir present.
- Habilitat en assumir-les i modificar-les.
Es bo tenir expectatives, engresquen i també potser més les inesperades.
No han d'esclavitzar però son una bona companyia.

Comentaris

  • Tenir espectatives...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 31-10-2023

    és del tot recomanable per poder estar motivats, però com bé dius, cal saber anar-les adaptant segons les circumstàncies.

    Com sempre, molt encertat Joan.

    Rosa.

  • Complicat article.... però interessant.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 08-09-2021 | Valoració: 8

    Mai he pressumit de ser un geni, ni tant sols em crec molt inteligent a mi mateix... però aquest article, tot i no estar segur d'haver-lo entès, em sembla bo. M'ha recordat les anàlisis de Spinoza (i ho dic amb respecte).

    Espero que ens trobarem més per Relats.

    Salutacions, Joan!!!

  • Bona reflexió![Ofensiu]
    Marteta | 07-09-2021 | Valoració: 10

    És interessant el punt intermig amb el què et refereixes a les expectatives. Ni optimisme ingenu ni escepticisme desmesurat. Han de ser contingents i adaptar-se per a evitar possibles ensurts indesitjats.

    Salut!
    Marta