So de llauna

Un relat de: Entremons
La mateixa seqüència d’aminoàcids conforma l’epítop que fa sobrereaccionar aquest cos hipersensible. Un salt d’aigua d’interleuquines inflamatòries son el diapasó rovellat que fa vibrar la primera nota, esgarrapant un ostinato d’arpa serrada i una cascada de flautes travesseres que es claven al fetge. L’anasarca de l’àrea i del perímetre àrid no és aturable i dispara un inexorable redoble de timbals. És l’increment mil•limètric en l’obertura de les parpelles el solo de trompeta que em mulla les galtes.


Tot és memòria i so de llauna.

Comentaris

  • Molt personal[Ofensiu]
    Antònia Puiggròs Muset | 16-09-2012 | Valoració: 10

    Bona tarda, Entremons! Tens una prosa molt personal i molt treballada que m'agrada, tot i que no sempre m'és fàcil entendre-la. En aquest relat em sembla copsar un plor que esclata incontrolable, acompanyat del batec del cor, del sanglotar del pit i fins i tot del gemec de la impotència. Qui sap si l'encerto!

  • Jo penso[Ofensiu]
    allan lee | 10-07-2012

    com en Qwark però no sé expressar-ho tan bé. A i empassa que quan tinc dolor el soroll em rebota a punts especials de dintre i em fa més mal o em calma una mica segons el so i la melodia.
    En tot cas una prosa saborosa, estèticament perfecte i del tot original.

    a

  • Un relat difícil[Ofensiu]
    qwark | 27-06-2012

    M'ha semblat entendre que volies establir una relació entre la biologia i la música. Com les vibracions del so afectaven de forma física i emocional al cos humà. Però no n'estic segur.

    Un plaer llegir-te, en qualsevol cas.

l´Autor

Foto de perfil de Entremons

Entremons

16 Relats

52 Comentaris

18433 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:
Em dic Estefania. Tinc un estol d’ocells a les golfes i ànima de tastaolletes.
Melòmana, dromòmana, eleuteròmana i un poc dipsòmana, escric a batezgades, tan sols per desentumir les plomes.


lucyinthejunesky@gmail.com