Sinceritat (S.A) (S.L) en obres.

Un relat de: pamfletista

SINCERITAT (S.A) (S.L) en obres.

- Perquè unes cares vermelles i una recíproca riallada inevitable?
- És la sinceritat de l'amor.

Els esdeveniments que transcorren en la nostra no iberoamericana societat (quina cimera de neteja de consciència més esgarrifosa) són fets descomunals, manipulats en tots els àmbits i inserits en el nostre ésser de manera violenta i indiscriminada.

La nostra imperial i no federal realitat és distorsionada amb tanta enèrgica insistència, que quan es presenta un fet íntim, innocent, i sincer, es torna a desitjar la vida amb més ànim que els veneçolans i els bolivians la fi de la supeditació d'Amèrica Llatina al règim. Perquè, malauradament, aquest fets són tant aïllats i puntuals que costen més que el vot dels catalans i dels immigrants al PP.

Després de bastant de temps, puc sentir-me cofoi per ser capaç d'escapar dels meditats paranys de la capitalista globalització.

-Per cert, d'aquí pocs dies Nadal oi? Ah, i també cap d'any, el Papa Noel, Jiménez Losantos, i més tard l'Eurocopa no?
-Sí, sinònims de dantesca falsedat. La sinceritat, anònima i limitada, i permanentment en obres ja l'esperarem.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

pamfletista

4 Relats

4 Comentaris

4755 Lectures

Valoració de l'autor: 8.33