Sexe amb Sushi amb un restaurant de fish'n'chips

Un relat de: Tomas Turbat


Quan vaig ser a Inglaterra, tot una experiencia pasar del pà amb tomàquet al fish’n’chips, vaig integrarme en un grup de dos japonesos una japonesa, un brasilè i un portuguès . però del que tinc més constancia es d’una n it a casa la japonesa. A leshores tenia 18 anys recen fets i ella 25, ni ella ni jo teniem prejudicis d’edat. Tot va succeir una nit de festa a casa seva, molt de tequila i molt de scotch amb D.O.. a l’hora de marxar bé perquè estavem cansats i anavem a dormir o bé perque anavem massa beguts i voliem continuar la festa pels varis pub’s tipically anglesos, jo vaig ser l’ultim a sortir per la porta de casa seva hem va agafar la mà em va girar d’una estrabada i ens vam liar amb ganes, moltes ganes. Tantmateix anavem pujant les escales cegament perque ni ella ni jo vam separar les cares ni un moment. Anavem tant calent que vam dicidir no arrivar a dins a casa seva y vam començar a fer l’amor al mitg de les escales entre el segon i tercer pis , la japonesa va començar a cridar i cridar (joder, son massa escandaloses) i per desgracia la veina de dalt ens va sentir i va començar a cridarnos coses en anglès i vam tindre que marxar correns cap a fora el carrer, (no hem vaig correr). Anem cap a un passeig maritim que hi havia a 100 metres de casa seva, ens aseiem al primer banc que trobem. Estavem sols, ni una anima viva pel passeig maritim de Brighton a les 3 de la matinada. Hem mira amb luxuria i m’ensenya un condó amb inscripcions japoneses, curiós vaig pensar. Sense dubtar-ho la maha, aixi es deia, es va aixecar es va ficar devant meu, tapanme el mar, i es va agenollar . mentre que la japonesa s’estava me l’estava menjant hem va pasar una cosa molt curiosa ( ella no es va ni percatar suposo que per l’alcohol o per vergonya no ho sabré mai), Cal especificar que la noia era una artesana i no una artista, mentres estaba treballant en l’artesania van passar 3 ciclistes , un rient , un somrient, i l’altre, amb menys vergonya, m’aixeca el polse esperant una resposta, jo, no li vaig fer el lleig i vaig assentir amb la cara. En quant a la japonesa, vaig esperar que els ciclistes fossin ben lluny per posarme el condó amb una peculiaritat, que quan m’el vaig intentar posar era massa petit i s’em va petar no es que la tingui molt gran, o molt grossa però despres vaig veure un estudi que tractava de les mides segons els països i que el japo persé la tenien mes petita. Bueno, a les hores sense mes dilacions ni dilatacions la vaig ficar contra el banc del passeig maritim de Brighton i li vaig fer l’amor per segona vegada aquella nit. Per desgracia de la borrachera, vaig tenir-ho que ellastir amb la mà i ella hem va demanar explicitament que acabés a sobra de la seva panxa… no hi vaig ficar cap tipus de pega. Tot seguit vam anar cap a dins del seu pis i per fi, ens hi vam posar al seu llit, vaig ferli l’amor per tercera i ultima vegada. L’endemà la seva companya de pis, que ens havia sentit en tot moment, molt religiosa ella, va esperar a que marxés a ducharme pel mati i va cambiar els llençols i original i curiosament va encendre una espelma per fer fora els mals esperits amb una simbología que desconeixia.

Comentaris

  • cinisme? [Ofensiu]
    Tomas Turbat | 17-01-2012

    el cinisme es la clau per veure la vida amb prespectiva

  • No siguis clínic, TT,[Ofensiu]
    Narcis08 | 13-01-2012

    sovint percebem els elogis com sabó barat, i no: són elogis sincers. Alguns escriuen/escrivim com millor sabem ( fins i tot amb nens rondant vora l'ordinador )
    Salut, i humor.

  • Narcis08 | 13-01-2012 | Valoració: 10

    i fingertips, i sushi, i ben tips dins del llit. El sexe, que tants menús internacionals dóna! ;)
    Benvingut! Passa per casa meva, jo sóc poeta de tota mena, espero que t'agradi.
    Una abraçada,
    Narcis08-Montse

  • Per a tu Bombeta ;)[Ofensiu]
    Tomas Turbat | 13-01-2012 | Valoració: 10

    Moltes gràcies Bombeta, deixam agrair-te el comentari amb un "broema", ja que no arriva a tal. :

    I jo hem pregunto
    Tu,
    com a poeta
    creus que els lectors són dignes
    de lleigir, sentir i fins i tot abraçar
    només ún sol dels teus poemes,
    si la gran majoria
    són insensibles a la teva sensibilitat?

    I jo hem pregunto,
    Jo,
    Sense pèls a la llengua,
    Sent indubtablement un poca vergonya
    i probablement un cínic.
    Val la pena el teu altruisme artístic?

    Hem pregunto jo...

    T.T.



  • Benvingut[Ofensiu]
    bombetadellum | 12-01-2012 | Valoració: 10

    cadascú s'expressa d'una manera
    i tu no tens pèls a la llengua
    i això té molt de mèrit
    què visca el sexe!!!
    Benvingut

l´Autor

Tomas Turbat

4 Relats

6 Comentaris

2817 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00