serà de nit

Un relat de: Pepastor

nostàlgia,
estic esperant
que t'en vagis!



però

mentre que passes,
intentaré capturar
les teues ombres...

absents!



m'asseuré
per a examinar
la distància
que ens separa

en el temps
i
en l'espai



serà de nit
quan veuré
el que ens
queda per fer
en el nostre món.

Comentaris

  • El nostre món[Ofensiu]
    Naiade | 19-05-2007

    Més val no resistir-se. Deixar-se gronxar per la nostàlgia, evocar records, tampoc és tan dolent, és el que hem viscut.
    Em va agradar conèixer-te, a la presentació del llibre.
    T'aniré llegint.

    Una abraçada de Naiade

  • Feia temps[Ofensiu]
    Perestroika | 29-12-2006

    que no et visitava, sempre estic enfeinada o jugo a creure-m'ho.

    Aquesta nit, però, sento nostàlgia. I m'he vist reflectida al teu poema més que en cap mirall inventat.

    Gràcies per les teves paraules! Bones festes i bona entrada d'any!

    Salut!

  • Sentiment viu[Ofensiu]
    estrellita | 09-12-2006

    Preciós sentiments purs. Estimulen la reflecció personal i conviden a sentir-se mes agust amb un mateix. Tots tenim etapes on la autoreflecció supera la rutina diària. Anim a no perdre la por a *concerse a un mateix quan ultimament sembla que és ho ultimo que la gent vol saber....................


    Un amiga teva!!!!!!!!!!!!!

  • i tornarà a regnar la lluna...[Ofensiu]
    Unaquimera | 24-11-2006

    Descripció d'una espera activa, observadora, que es regala temps i es permet fer un trajecte força personal, un recorregut que té una meta, una raó de ser.

    Deliciosa la imatge que crees, gràcies a les teves paraules netes i clares i a les teves frases plenes de suggeriments ; és tot un joc de dimensions, de temps i espais diferents.

    He tornat a llegir-te i he retrobat el plaer de fer-ho; per agrair-t'ho, t'envio una abraçada per escursar la distància que ens separa,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Pepastor

Pepastor

38 Relats

46 Comentaris

35895 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Tinc un impuls natural que em porta a escriure quan em ve la inspiració.
Ho faig per intuició i necessitat.
Sóc transparent. Realitze textos curts quasi sempre.
Expresse idees, situacions, sentiments i sensacions.
Em sent molt com m'agrada sentir-me en aquest espai.
La meua debilitat és fer senzill el que és complicat.
La meua passió és l'aprenentatge.
Necessite comentaris perque pense que la intel.ligència col.lectiva és d'allò més important per a fer les coses ben fetes. Gràcies.