La seua mirada tímida

Un relat de: Pepastor

Qué li podria regalar a la meua neboda carnal, jeje, que li fera il.lusió?

Un milió de diners, jaja, en bitllets del color dels seus ulls, d'un dia solejat per a que compre un ordinador, un cotxe i una casa, i que renove el vestuari en la seua majoria d'edat?

Qué li podria regalar que li siga útil encara que fos efímer com el record de l'agret en flor baix dels tarongers?

Qué li podria regalar que li donés una idea que li fera il.lusió?

Li podria regalar aquell objecte o l'altre detall pels seus 18 anys.

Li puc regalar aquestes paraules plenes d'admiració cap a una persona receptiva i empàtica.

Li puc regalar aquestes paraules plenes de confiança en que ella serà així "por los tiempos de los tiempos".

Li puc regalar aquestes paraules que canten, ballen i riuen darrere la seua mirada tímida i li desitgen "la crème de la crème".

Però, resulta que li regale aquest miserable cinturó reciclat, jeje, com un record, un objecte, una idea; una cosa que no pesa, no oprimeix i es fa veure!!

Feliç Aniversari Kim!!

Comentaris

  • Pepastor...[Ofensiu]
    geraldine | 22-08-2010 | Valoració: 10

    només aquesta poesia ja es el millor regal que li pots fer!

    Encara no he sigut mare... em queda una setmana per parir... gracies per deixar el teu comentari sota les meves lletres, la veritat necessitava alguna alenada exterior que em fes saber que ha llegit el meu neguit, felicitat, dubte, intriga....!!!

    molts petons desde l'altre banda,

l´Autor

Foto de perfil de Pepastor

Pepastor

38 Relats

46 Comentaris

35773 Lectures

Valoració de l'autor: 9.69

Biografia:
Tinc un impuls natural que em porta a escriure quan em ve la inspiració.
Ho faig per intuició i necessitat.
Sóc transparent. Realitze textos curts quasi sempre.
Expresse idees, situacions, sentiments i sensacions.
Em sent molt com m'agrada sentir-me en aquest espai.
La meua debilitat és fer senzill el que és complicat.
La meua passió és l'aprenentatge.
Necessite comentaris perque pense que la intel.ligència col.lectiva és d'allò més important per a fer les coses ben fetes. Gràcies.