Sense tu

Un relat de: lorenusk

Era un matí. El sol anava il·luminant la gespa del meu voltant. Jo la sentia baix les meves mans, i el seu tacte em feia sentir lliure, em proporcionava una sensació de benestar difícil de descriure. M'adonava de la sensació de calor que el sol proporcionava a la meva pell, i em preguntava si seria semblant a la carícia de la teva pell sobre la meva. Un trist somriure aparegué a la meva cara pensat que potser mai ho sabria... Mentrestant, continuava gaudint de d'eixa sensació de calor, d'estima, amb la que m'havia de conformar tenint-te tan lluny de mi.
<>
Vaig tornar a centrar-me en la calor que el sol em proporcionava... La sentia per tot el meu cos, pels meus llavis... Sentirien aquests mateixos llavis algun dia la carícia dels teus? Un vent fresc em va fer tornar a la realitat, però... quina era la realitat? Sense tu tot em pareix un somni del que no puc despertar, on mai estas totalment adormida però tampoc totalement conscient.
Ara veig com s'amaga el sol entre els arbres, el dia va caiguent poc a poc...
Un dia més sense les teves carícies... un dia menys per a poder-les aconseguir.

Comentaris

  • veig...[Ofensiu]
    Capdelin | 11-07-2005 | Valoració: 9

    que el teu relat respira enyorança vers aquesta persona que estimes i desitges ("un dia més sense les teves carícies")
    després... caus en la tristor i el pessimisme al no tenir-la en el teu costat (" un dia menys per poder-les obtenir")
    espero que... t'omplis d'optimisme, d'esperança... ("potser falta un dia menys per poder-les obtenir") perquè s'apropa, torna al teus costat...
    una abraçada!!!
    gràcies pel teu comentari...

  • Ara veurem.[Ofensiu]
    Pol Ganyil Subiros | 14-03-2005

    Ara veurem. Referent al comentari que Linkingpark ha publicat, jo discerneixo clarament d'ell. Crec que és molt profund i deixa volar la imaginació per posar rostre als personatges i se sent ben be el que una persona enamorada pot sentir. I ara personalment dic que m'ha agradat molt perquè ha fet una cosa qeu molts escriptors (mediocres i profesionals, al igual) fan i tu no ho has fet. "Costa molt de descriure". Amb aixo ells es renten les mans i no ho descriuren. Tu en canvi ho has fet. Enhorabona!

  • Ara veurem.[Ofensiu]
    Pol Ganyil Subiros | 14-03-2005

    Ara veurem. Referent al comentari que Linkingpark ha publicat, jo discerneixo clarament d'ell. Crec que és molt profund i deixa volar la imaginació per posar rostre als personatges i se sent ben be el que una persona enamorada pot sentir. I ara personalment dic que m'ha agradat molt perquè ha fet una cosa qeu molts escriptors (mediocres i profesionals, al igual) fan i tu no ho has fet. "Costa molt de descriure". Amb aixo ells es renten les mans i no ho descriuren. Tu en canvi ho has fet. Enhorabona!

  • Està força bé[Ofensiu]
    Linkinpark | 14-03-2005

    ben narrada. Encara q en una història més interesant seria millor. Molt bé, continua així!

l´Autor

lorenusk

2 Relats

4 Comentaris

2492 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor