sensacions II

Un relat de: carma

Una ràfega d'aire que em volta pel cap, movent tots els meus pensaments, posant en dubte cadascun d'aquests. Baixa fins arribar a les meues preguntes, a les meues respostes i continua fins arribar als meus problemes i els fa pessigolles. Un pensament que a caigut a causa de l'aire contesta a una pregunta i arregla un problema. Seguidament torna a venir la ràfega d'aire i torna a haver una pregunta sense resposta i un problema. I així successivament. Amb la mirada sóc capaç d'expressar tot això, mirant fixament els meus ulls podràs veure tot el que hi ha dins. Aquesta sensació tan estranya...què és el que em passa? Una altra pregunta. Puc arriba a tenir un número infinit de preguntes al meu cap i només una resposta: SEGUEIX EL COR. Una resposta senzilla, però difícil d'aplicar-la. Com se el que el meu cor diu? Tancant els ulls, i concentrant-te pensant que vols realment, quin és el teu somni. Una vegada fet això sabràs que és el que vols i només et faltarà una cosa: "LLUITAR PELS TEUS SOMNIS".

Comentaris

  • Excel·lent!!![Ofensiu]
    ruben29 | 05-06-2007 | Valoració: 10

    magnífic!!!

  • Estupendu!!![Ofensiu]
    ruben29 | 05-06-2007

    ets un crac!! (en femení)
    m'ha agradat molt