SENSACIONS ESTRANYES

Un relat de: JOSEFINA

Hi ha sensacions que ens resulten ben estranyes. No sabriem explicar-les, encara que volguesim.
És la sensació de que ja has estat en un lloc, on en teoria hi vas per primera vegada. Ho mires tot, i cada detall et sembla haver-lo vist anteriorment, mentre et repeteixes que no és possible.
La sensació de reconeixer la cara d'algú a qui t'estan presentant. La sensació de retrobar-te amb aquella persona a qui estàs ben segur mai t'havies vist.
Són sensacions... i prou. Però no pots deiar de sentir una punxada dins el cor, un nus a l'estomac, o un calfred.
Tens la sensació de que alguna cosa no va be. No pots donar cap tipus de motiu perque allò no funcioni, però no deixes de "saber" que allò no va be.
Tens la rara sensació de que algú a qui estimes està trist, o es troba malament. No pots saber-ho perque viu lluny i fa temps que no en tens notícies, però saps que alguna cosa no li funciona. I de cop sona el telèfon i la seva veu t'explica que te una malaltia greu. I no saps com n'has rebut la sensació abans de rebre'n la notícia per telèfon.
No he entés mai perque passa, però passa. A mi em passa.
Tinc la sensació de que tot anirà be. És una sensació que em permet gairebé assegurar que tot anirà be. És una alegria inexplicable que surt de dins i em fa riure. Si, estic contenta.
Són aquelles sensacions que de vegades callem per no fer riure, per no ser malentesos, per no ser titllats de bojos o de ves a saber qué.
Sensacions i res més que sensacions.

Comentaris

  • premonicions[Ofensiu]
    Avet_blau | 24-02-2007

    molta gent te premonicions:
    aquell viatge que et fa por,
    aquella inversio que no veus clara,
    aquella amistat que no acaba de quallar,

    a mi em pasa amb pacients,
    hi penso durant el d ia,
    fa mesos q ue no venen...

    de sobte dilluns et diuen que esta ingresat
    que va tenir quelcom greu,
    o el tens el primer en la llista del dia.

    Hi ha un sentit, amagat
    que ens avisa ,
    o potser es algun angel ,
    que ens fa un toc ...

    salutacions
    Avet_blau


l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125428 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).