Rostres

Un relat de: JOSEFINA

Rostres de totes menes, els que trobes pel carrer, rostres blancs i rostres negres, barrejats per tot arreu. Rostres de mirada alegre i rostres de gran tristor. Alguns rostres que somriuen, d'altres que mostren dolor. Rostres arrugats, rostres fins, rostres cuidats, rostres grabats, rostres pintats, rostres nets, rostres greixosos, rostres cremats pel sol, rostres mig desfigurats, rostres llustrosos, rostres resecs, rostres d'aquí i d'allà amb un to de mestisatge, rostres blancs i plens de pigues, rostres amb llabis gruixuts, rostres amagats sota un burka, rostres amb senyals de cops, rostres com el xocolata, rostres groguens, rostres durs , rostres sensibles, rostres amb mostres de malaltia, rostres vessant salut, rostres de criatura plens d'inocència, rostres de maldat aguda, rostres odiosos que odien, rostres molls sota la pluja, rostres que plenen el sol, rostres de mirada térbola, rostres sense expresió, rostres dels morts a qui cal tanca'ls-hi els ulls. rostres d'enamorats que desprenen resplandor, rostres de totes menes, amb ulls petits o amb ulls grosos, rostres ... rostres... rostres.

Comentaris

  • Miralls del cor[Ofensiu]
    Avet_blau | 31-10-2007 | Valoració: 10

    mirall del cor
    el rostre es un reflexe de la vida,
    del estat d' anim.
    el rostre es un resum d'anys
    pero a vegades enganya.

    No mostre la autèntica realitat
    i darrera somriures i ha enveges;
    darrera rostres de tristessa hi ha
    il.lusions ...
    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125697 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).