Retalls d'amors

Un relat de: Ilargi betea

Tu,el meu Amor Fugaç.
El record d'una nit va mantenir-me viva durant mesos, però tot i que ho vam intentar, el destí no ens va voler tornar a reunir i la teva imatge començà a esborrar-se de la meva memòria com el rastre d'una estrella fugaç. Ara només et recordo com el passatge d'un somni.


Tu, el meu Amor Cec.
Els quilòmetres que ens separaven semblaven esvair-se cada cop que rebia un missatge teu, una trucada. La mateixa distancia que m'impedia guaitar-te, abraçar-te i besar-te em tapava els ulls i no em deixava veure que la meva il·lusió era un castell de cartes que podies fer caure en qualsevol moment. I ho vas fer.


Tu, el meu Amor Sincer.
Vam descobrir tot un món junts; un univers de sentiments compartits, de sensacions a uns cossos que tot just despertaven d'un llarg son, el compromís d'una relació llarga i seriosa. Amb el temps descobrirem també els problemes, però tot just haviem après a jugar, encara no sabíem què fer si perdíem. El joc va acabar i mai vam saber del cert què haviem fet malament.


Tu, el meu Amor Foll.
Vas saber fer brollar tota la magia i rebel·lia que als últims temps havia anat desant al calaix de l'oblit. També el desig i la bojeria. Feiem l'amor a qualsevol hora, sense importar-nos el lloc, tants cops com els nostres cossos joves i plens d'anhel ens ho demanaven. Però, com a la llar de foc, si enlloc d'un bon tronc hi llences paper la flama s'aviva però crema de pressa. Aviat la foguera s'apagà i la nostra història quedà reduïda a cendres.


I tu? Quin amor seràs? Aquell que em feia por emprendre? O potser l'Amor Amic? Per arribar a saber-ho ens cal temps... en tenim.

Comentaris

  • Amor per tots[Ofensiu]
    George Brown | 07-03-2005

    Amor fugaç, cec, sincer, foll,… diferents adjectius per un mateix sentiment, que en el fons és l'essència de tot, l'Amor. Diferents tipus d'Amor per un mateix estat, felicitat. Cada persona és un món i cada parella un univers, i en cada moment de la nostre vida vivim l'Amor de distinta manera... aquella que en aquell moment necessitem, ens fa sentir bé i estimats...
    No sé si desitjar-te que tinguis molts més Amors o que tinguis un últim Amor... l'Amor de la teva vida!

    una abraçada,
    Jordi.

  • Fada riallera[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 04-08-2004 | Valoració: 9

    Els amors a cada edat es viuen de diferenta manera i intensitat, normalment quan són desamors es viu molt pitjor i fas més ulleres i el més trsit és que el dolor del desamor crea memòria.
    M'agrada com descrius aquests estadis de retalls d'amor. I, sobretot no deixis de riure mai que el teu riure s'encomana fada dels boscos de Gracia.

  • diferents[Ofensiu]
    mar - montse assens | 04-07-2004

    Tots els amors són diferents i cada un ens deixa un sentiment especial.
    M'agrada com els descrius.

    gràcies pels teus escrits...

  • Com una mirada als ulls[Ofensiu]
    Vardamir | 21-06-2004 | Valoració: 10

    De vegades, quan mires algú als ulls te n'adones que no tenen una funció unidireccional, sinó que també permeten, si ets un bon observador, arribar a conèixer el propietari d'aquests ulls millor que de cap altra manera.
    Doncs quan he llegit aquest relat també m'he sentit així, com si t'estigués mirant als ulls i descobrís tot el que hi expliques per mi mateix, sense necessitat dels mots.

    Només dir-te que m'ha agradat molt el teu text, expresses de manera fantàstica les sensacions de cada amor. Espero que aquest "Amor Amic" tingui el toc just i necessari de cadascun dels altres i, sobretot, que tingui moltes nits d'ilargi betea ;)

    Muxus!!!

  • Amors variats[Ofensiu]
    Xanxaneta | 19-06-2004 | Valoració: 8

    M'ha agradat molt el teu relat, suposo què és perquè m'hi he sentit identificada. Ja que jo també he tingut un primer amor fugaç i un segon amor sincer i tots dos es van acabar.
    Crec que has triat les paraules idòneies per descriure cada tipus d'amor i es que tots els amors són diferents. Tant diferents com les persones que els comparteixen.

  • estadis d'amor[Ofensiu]
    salvatore vinyatti | 19-06-2004 | Valoració: 9

    M'agrada la teva ploma romàntica viscuda. M'agraden tots els amors viscuts que solen ser un en diferents estadis de l'amor, de l'alegria i tristor inclòs els desenganys. Magrada com ho dius amb sinceritat pequè sembla que revius amb intensitat i tot això et fa ser autentica.
    M'identifico amb tu.

  • La mar d'amors![Ofensiu]
    Monty | 19-06-2004 | Valoració: 7

    Quina mà d'amors, tu!
    Està molt bé tot plegat, m'agrada, m'hi identifico i crec que és bastant universal.

    Però els nous amors que vindran ja no es podran classificar en cap grup. Cada amor és un món, i tenim la sort o la desgràcia de poder visitar molts mons.

    Amunt els mons i que l'AMOR no mori.

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

Foto de perfil de Ilargi betea

Ilargi betea

28 Relats

389 Comentaris

188875 Lectures

Valoració de l'autor: 9.42

Biografia:

- És que si fos poeta podria dir tot el que vull.

- I què és el que vols dir?

- Bé, aquest és el problema. Com que no sóc poeta no puc dir-ho.




Fragment de "El cartero de Neruda" d'Antonio Skármeta.