Reflexió I

Un relat de: Aestas

Respirar. Respirar profundament. Respirar sense pensar en si es respira per desig de fer-ho o simplement per seguir el camí marcat. Esperar. Esperar perquè no hi ha altra opció. Una espera llarga, gairebé eterna, de la felicitat. Innocència. Il·lusió. Mirades plenes de sentit i sentiments, destinades a vagar sense qui les caci al vol. Trencadissa. Recomposar allò que en altres temps havia estat pur per obtenir-ne una burda còpia que no satisfà a ningú. Ràbia. Frustració. Desengany i melangia. Combinació explosiva dins meu. Sonen totes les alarmes. Mirades perdudes en l'èter que m'envolta. Endavant i endarrere. Cadència contínua de pensaments sense ordre ni concert. Desordre sentit paraules sense de massa. La seguretat de l'atzar i la improbabilitat de la certesa, constants del meu dia a dia. Avorriment. Color, forma i composició. Passa el temps, però jo no em moc. Impotència infinita; desig d'avançar i de canviar sense poder fer-ho. Metrònom: ulls, mans, boca, desig, somriure, alegria, calor, brisa, mar, sorra, son, lluna, sol, cel, núvols, pluja, aigua. Flaixos continus a la meva ment. Mirades cap al futur, carregades d'incògnites impossibles de resoldre. Gaudir de la seguretat de l'atzar i de la improbabilitat de la certesa. Preguntes mai formulades. Necessitat de saber. De saber-ho. Tot el que sé és que no sé res. No sé res del cert excepte això. Mirades i retrets al mirall que retornen sense resposta. Llàgrimes galta avall. Tu vas me détruire. Tu vas me détruire. Tu vas me détruire. Eco ensordidor que repeteix el que ja sé i sabia fa temps. Titella d'una sola corda, desmanegada i abandonada a les mans del destí. Abstracció. Viatge a través de la imaginació i xoc brutal amb la realitat. "Somiar és perjudicial per a la salut". I només hi ha una sola cosa clara.

Tu me plais.

Comentaris

  • Tot pot ser una reflexió[Ofensiu]
    Grocdefoc | 11-02-2009 | Valoració: 10

    Respirar, esperar, recomposar, metrònom... abstracció. Penso que tot és una abstracció en el món de les reflexions. M'has agradat molt en les que fas en aquest escrit que, pel que veig, és el teu primer relat a RC. Avisa'm quan publiquis les segones.
    A reveure,

l´Autor

Aestas

2 Relats

1 Comentaris

1017 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor