RECTIFICAR

Un relat de: Joan G. Pons
L'acció de RECTIFICAR és una qualitat valuosa i encara més, si ho fem oportunament.

RECTIFICAR es reconèixer, que cal fer un canvi. Fer plana nova, en el nostre viure i conviure.

Saber RECTIFICAR, tranquil·lament, ajuda i molt al nostre creixement personal.

Animo a RECTIFICAR, quan calgui.

...................

Comentaris

  • Rectificar, probablement...[Ofensiu]
    llpages | 16-03-2023 | Valoració: 10

    una de les accions que més costa d'assumir, potser perquè inclou un error que costa Déu i ajuda d'acceptar. Quan cal rectificar és perquè hem comès una errada, alguna cosa no ha anat com ens pensàvem, i ara toca refer. Abans de rectificar, doncs, cal acceptar una equivocació, i aquí és on la condició humana, tan superba en tantes ocasions, es posa a prova. Ben plantejat, Joan!

  • El joc.[Ofensiu]
    SrGarcia | 14-03-2023

    Els teus assajos sempre m'inspiren; normalment en sentit contrari al que tu dius.

    Vaig ser jugador d'escacs, si feies una jugada, no hi havia res a dir, impossible rectificar; això ho podies fer a una altra partida, però no a la que jugaves,

    Si s'hagués pogut rectificar, el joc s'hauria tornat impossible.

  • És important. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-03-2023 | Valoració: 10


    És molt essencial en la vida saber "Rectificar", perquè la persona deu créixer en bona garantia de viure rigorosament bé.
    Molt bé, Joan.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Rectificar....[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 14-03-2023 | Valoració: 10

    és de savis, i quina veritat!! Un bon consell a tenir en compte.

    Salutacions Joan.

    Rosa.

  • Rectificar[Ofensiu]
    Prou bé | 12-03-2023

    Molt d'acord, encara que a vegades és difícil, molt difícil. Necessita reconeixement del que hem errat O volem canviar!
    Amb total cordialitat

Valoració mitja: 10