Recepta de la Felicitat

Un relat de: Hannah

Per ser feliç prepara la següent recepta i pren-la cada dia després dels àpats.
Posa un pot amb aigua bullint al foc i aboca:
-Primer un polsim de raó
-90 g de fantasia
-80 g de tolerància o respecte ( depenent del gust de cadascú)
-85 g de bon humor
-95 g de rialles
-90 g de bona salut
-Un pessic de bogeria barrejada amb 5 culleretes de consciència
-Tira-hi un pot sencer d'amor
-Agafa 10 petons del calaix dels desitjos
-I per acabar posa dins el pot 3 sobrets de les herbes de la bona sort.

Tot això ho remenes bé amb una cullera de fusta i ho deixes a foc lent.
El temps de cocció varia entre 10 min i la dedicació que li vulguis posar.

Ho deixes refredar perquè no et cremis i ja t'ho pots beure.

I recorda: sense imaginació i harmonia aquesta recepta no queda ben lligada i s'ha de repetir.

Fes-ho cada dia i veuras com la felicitat et trucarà a la porta.

Això només és una petita ajuda però si la crides ella et vindrà a buscar. O sigui que afina la veu i crida a la teva felicitat!!


Comentaris

  • Genial[Ofensiu]
    indadaptada II*II | 20-07-2007

    Simplement genial, m'ha encantat la idea de trobar una recepta per tenir la felicitat més a prop, però com bé has dit només és una recepta. Continua deleitant-nos amb aquestes dolces receptes.
    Un petonet.

l´Autor

Foto de perfil de Hannah

Hannah

88 Relats

92 Comentaris

93699 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Una matinada de gener del 89 em va veure néixer.
A fora bufava el vent glaçat, i l'hivern em va donar la benvinguda.
Sóc del país del Cava, i tenim la Festa Major més típica. M'agrada el meu poble, la meva vila.

Sóc una noia d'aire i pertanyo al regne d'Acuari.

Potser perquè sóc tímida, m'agrada tant escriure.
És una facinació que sempre he tingut present, però des de fa un temps, em va be per desfugar-me i passar-m'ho bé.

Sóc quiromassatgista I osteopata. M'agrada treballar amb les mans.

A part de la lletra, la música em fa somniar, i em transporta a altres planetes.
Tan em pot agradar una de relexant com el rock ben tocat.
Lax'n'Busto em fascina.
I he tocat la bateria durant dos anys.



La gent que em coneix diu que visc en un altre món, i és ben veritat; m'agrada molt somniar!
Sóc d'aqui, però també estic per allà...

Sóc una romàntica sense remei, malalta de l'impossible, i amb uns quants desitjos que escriuré a la carta als Reis.



Enamorada de la vida, de tots els sentiments i sorpreses. Orgullosa de ser qui soc.

Per si voleu qualsevol cosa, el meu correu electrònic:
hippy_vila@hotmail.com

I el meu reconet de les lletres:
www.ikebana19.blogspot.com