Quan tornin les foscors (II)

Un relat de: Miquel Bohigas Costabella

Capítol II (Introducció)

Una mica més avall del lloc indefinit del capítol anterior, el petit deixeble, nerviós I una mica cansat, li pregunta al seu mestre, que estava intentar anotar una reflexió al seu bloc de notes: El camí és el que im… No!. Si el camí és llarg, no tinguis …
- "Mestre, quan falta per arribar?"
- "Ai, no m‘atabalis, que no ho veus que estic reflexionant?."
-----------------------------------------------------

Capítol II. Una mossa amb vista

A can Garriga, el bar més concorregut del poble, la gent no parlava d'altra cosa:
- "Sembla que el van agafar per casualitat al paio aquell que va segrestar la Margot".
- "Diu que va ser una mossa qui el va detenir. Es veu que l'home li va proposar d'anar a casa seva a pasar-s'ho bé, tu!"
- "Vols venir a fer l'amor a mi? diu que li va dir."
- "Sí, mira, el diari diu que era un paio que buscava amants pel carrer."
- "És ben bé que hi ha gent per a tot, eh?"
- "Es veu que ja feia dies que la policia li anava al darrera."
- "Ara, aquí diu que la mossa de seguida li va endevinar les intencions, no us penseu!"
- "Com que ara surten tan ben preparades de l'acadèmia!"
- "Oh, i tant! Mira, aquí diu que ella li va seguir el corrent, tal com estava previst."
- "I que el va acompanyar per poder-lo enganxar in fraganti!"
- "Ha, ha, tu! Qui els va enganxar in fraganti però, va ser la parella de l'home, tu!"
- "Sí. Es veu que la noia, la mossa vull dir, com que no arribaven els reforços, s'havia començat a posar còmoda, ja m'enteneu, no? "
- "I en aquestes va arribar la xicota del donjuan urbà. Que no era altra que la Margot."
- "La Margot?"
- "Si noi, la Margot de Can Tragèries."
- "Osti tu, que fort, no?"
- "Si, però el més fort va arribar després, quan la Margot es va liar a òsties amb la mossa, que anava mig despullada."
- "I llavors van arribar els polis i se'ls van endur a la comissaria, …"
- "Es de pel·lícula aixó! "

(…continuarà …)

Comentaris

  • Que bé que va tot açò!![Ofensiu]
    Linkinpark | 30-12-2004

    Molt bona, la continnuació. Segur q pensaràs que soc tonto pel comentari q he deixat al primer capitol, però tan sols ha sigut un tic (que em venen molt sovint).
    Apa, fins q torni a comentar.

l´Autor

Foto de perfil de Miquel Bohigas Costabella

Miquel Bohigas Costabella

92 Relats

336 Comentaris

192714 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Sóc qui sóc i quan vull, faig el què puc i el què no vull, no ho faig, si puc. A mitjans del 2004, quan vaig descobrir RC, em vaig posar a escriure i, durant uns anys, hi vaig ser força habitual. Després em vaig ficar al món de la fotografia i, darrerament al del teatre, on participo amb el grup IncreiXendo.

La meva pàgina web: miquelbohigas.com També penjo fotos a flickr.

Per si t'interessa, visc a la Vall de Llémena.


Els meus Relataires:



Envia'm un e-mail, si et sembla