Quan de nit no puc dormir

Un relat de: JOSEFINA

Quan de nit la son no ve, quan no pares de donar voltes i voltes, quan apretes els ulls amb força, quan vols deixar la ment en blanc i no pots, quan sents miolar els gats a les teulades, i la moto d'un ximplet sorollós passa sota la finestra, quan no saps si llevar-te o quedar-te al llit, quan mires el despertador i veus que aviat serà hora de llevar-se, quan comença el mal de cap ...
Quan de nit no puc dormir, malgrat estar cansada, i no paro de pensar en la feina, en les trucades que he de fer, amb el pressupost que va quedar per calcular, amb la visita programada per l'endemà, i de cop tinc una calor o un fred, per damunt del que fa realment...
Quan de nit, els veïns no dormen i puc escoltar les seves petjades, mentre van a beure un got d'aigua, o desfilen cap al bany...
Quan de nit, hi ha trons i llamps, i les gotes d'aigua piquen sobre els vidres abans de regalimar fins el terra...
Quan de nit, molts altres apart de jo mateixa, seguim esperant la visita de la son que no vol venir...
Hi ha molts altres que dormen plàcidament.


Comentaris

  • Tornar a dormir[Ofensiu]
    Avet_blau | 16-10-2008 | Valoració: 10

    A les nits d'insomni ...

    Sense voler, per la pressió de la vida,
    o perquè estàs visitant un malalt de matinada...

    Llavors el carrer, absolutament buit, es meu!
    i desfilo majestuós, però apressat,
    sense por d e trobar ningú,
    de poder aparcar a qualsevol lloc,
    no hi ha nens , ni joves ni vells,
    nomes el pensament d' arribar, per ajudar.

    i desprès... es tan difícil tornar a dormir.

    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125393 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).