príncep groc

Un relat de: tres pams

Pot ser que ens costi obrir el nostre llibre, i llegir en veu alta aquells capítols de la nostra vida que tan ens costen d'entendre.
Pot ser que tinguem ganes d'arrencar certes pagines que trastoquen el que semblava una bonica historia...
Pot ser que certs capítols es facin pesats, durs, avorrits, i sobretot "aburridos"...
Potser que falti certa sensualitat en alguns personatges, i que el sexe sigui poc atractiu.
Segur que volem escriure el nostre llibre utilitzan fragments d'amor de boniques histories que no es creu ni el que les ha escrit..(encanvi tu si que te les creus..(idiota!)
Volem escriure tot allò que no tindrem,per exemple aquelles fantasies que cada cop que tanquem els ulls podem veure.
Veig amb els ulls tancats, els obro i no veig..(curiós)
Tot principi es bonic...esclar.. .Jo busco el meu "princip"-i blau...que et penses?
Les granotes no volen cap petó meu, diuen que no es convertiran en cap "princip"i blau, i jo sempre contesto que groc ja m'esta be.
(elles marxen,s'amaguen ,i fan veure que son cocodrils...)


Tot conte amb "princip"-i te un final.

Comentaris

  • Que un arbre no et deixi veure el bosc[Ofensiu]
    sensecolors | 11-02-2009 | Valoració: 7

    Que no existeix? Oi tant que existeix...
    Absurdament i ens tanquem, no mirem, no permetem, no deixem...barreres.

    Que un arbre no et deixi veure el bosc

  • original[Ofensiu]
    anicnarf | 24-12-2008

    he obert aquest relat perquè he trobat molt original això de "Tot conte amb "princip"-i te un final."

    però en llegir el relat m'ha agradat molt!

  • elienna | 23-12-2008

    Encara que les desilucions ens fagin mal, seguiré lluitant per ell! m'agradat molt el
    teu text! :)

  • m'encanta...[Ofensiu]
    maricel | 23-12-2008

    M'encanta el que has escrit. En la meva opinió crec que les persones somiem, i ens imaginem el nostre conte per tal de fugir encara que siguin 5 minuts de la dura realitat en la que esteim ficats. Somiar amb el nostre princep blau es bonic, encara que en la realitat no existeixi.