PRIMER DIA DE VACANCES

Un relat de: JOSEFINA

No existeix el despertador avui. Quan he obert els ulls, no m'he sobresaltat per si feia tard, ans al contrari, m'he quedat una estona més al llit, tot i no tenir son.
Finalment la meva gateta s'ha mostrat prou inquieta, com per fer-me aixecar i posar-li menjar al seu platet.
Ostres! Quina estranya sensació.
És el primer dia de les meves esperades i desitjades VACANCES.
Tinc tants dies de festa per endavant ...
Malgrat aquesta magnífica perspectiva, tinc por de no tenir prou temps com per fer tot el que he anat pensant que m'agradaria fer.
Hauria de començar ràpidament. però m'estiro al sofà i em dedico a no fer res.Al capdavall són VACANCES.
Obro el portàtil i em poso a escriure.
Tal vegada m'hauria de dissenyar un pla diari de feina, per no deixar de fer cap de les coses que vull fer :
1er. dia ) posar la rentadora - estendre la roba - anar a comprar - trucar un parell d'amigues - fer el dinar - preparar la bossa per demà ...
2on dia ) Agafar la bossa preparada des d'ahir i marxar cap al Montseny per celebrar l'aniversari d'una amiga - banyar-me a la piscina - prendre el sol - passejar - menjar (el menys possible per no començar a afegir quilets des del principi de les vacances) i sobretot riure molt.
3er dia) agafar el tren per tornar a casa - visitar un parent malalt - reunir-me amb la meva parella lingüística per practicar català ...
uffffffffffff quina mandra tanta organització!!
Em sembla que aturo la meva programació, em dutxo i surto al carrer.
Llençare les ampolles de vidre al contenidor de reciclatge i treuré el nas al mercat a veure si trobo una mica de verdura que estigui be, perque la majoria de parades fan vacances.
Si puc passaré per la farmàcia per pesar-me. El primer dia de vacances s'ha de fer, per comprobar si has pujat o baixat de pes durant els dies de repós.
Em sembla que sempre he anat amunt en això del pes durant les vacances, però cada any torno a probar sort per si finalment aconsegueixo "fer bondat".
Ai! el telèfon? Potser aquesta trucada desmuntarà tots els plans que tinc fets.
O no...

Comentaris

  • haurà canviat res ?[Ofensiu]
    Avet_blau | 12-08-2008 | Valoració: 10

    ei Josefina !
    m' agradaria un altre comentari per el darrer dia de vacances, el que va marcat
    per una barreja de tristesa, cansament,
    pors, il.lusions, devant un mon que ha donat 30 voltes seguides , i nosaltres dormint...
    haurà canviat res ?

    Avet

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125741 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).