Petita reflexió d'un camí "insegur"

Un relat de: Hannah

La vida et porta per molts camins. A vegades masses i tot. No sé què en penseu vosaltres.
Però aquesta cosa a vegades tan difícil i d'altres tan fàcil que es diu VIDA, es contradiu a ella mateixa.
Com pot ser que una cosa que en principi pensaves que aniria bé, quan evoluciona i arriba al final, veus que la truita s'ha girat de cop?
La vida no és gents fácil, però, sabeu una cosa? Som nosaltres els que hi posem moltes més obstacles dels que ja hi ha!!!
I perquè ho fem això? Potser ens pensem que com més obstacles superem, més forts serem? Que "massoques" que arribem a ser! Jo no ho veig així.

La vida ens l'hem d'anar construïnt pas a pas i dia a dia cadescú de nosaltres. I per què hem de complicar-la més del que esta? I el pijor de tot, a vegdes el camí seria molt més fàcil si actuéssim ràpid sense donar tants tomps en això que en diem cervell o cap, i que moltes vegades està una mica espatllat.

Ara vull anar a parar al món dels senitments.
És un món màgic en que tot son flors i violes i tot es molt bonic. Sembla el bocs de l'Alicia i el País de les Meravelles!
Però també hi ha el cantó negre com totes les coses d'aquest llarg camí.
Tu vas caminant tant tranquil pel teu particular camí. Però de sobte veus que hi ha un altre individu que el voldria compartir amb tu, o a l'inrevés.
I que més maco que fer el camí acompanyats! Aixi no esterem tant trsitos.
Si tots dos fem el camí junts, carregats amb motxilles de purs senitmens, com poden ser l'amor, l'amistat, le destig, la goia, el goig, l'alegria, la confiança, a complicitat... Segur que arribarem al final molt més feliços que els que l'han hagut de fer sols.

Perquè també passa que quan trobes a la persona amb qui t'agradaria compartir el teu camí, resulta que ella no vol, perquè ja el comparteix amb algu altre, i en aquest sentit tres som massa, perquè ja li esta bé viatjar sol/a... i clar, la persona que el volia compartir i al final no ha pogut ser aixi se sent trista i abatuda.
Hi ha persones que no suporten la soledat de fer el camí, i obten per una mor més propera de la que estava escrita per a elles.
Tant mateix també trobem a les persones que volen continuar, sense rendir-se, perquè penses que algú altre trobaran amb qui podran compartir, i sinó soles també arribaràn a la fi.

Però no trobeu que el millor seria poder viatjar amb la persona que estimes? I el més important, que aquest amor sigui recíproc.
Pero sigui el fet que sigui, l'objectiu el tenim clar: acabar aquest meravellós camí: La vida.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de Hannah

Hannah

88 Relats

92 Comentaris

93994 Lectures

Valoració de l'autor: 9.53

Biografia:
Una matinada de gener del 89 em va veure néixer.
A fora bufava el vent glaçat, i l'hivern em va donar la benvinguda.
Sóc del país del Cava, i tenim la Festa Major més típica. M'agrada el meu poble, la meva vila.

Sóc una noia d'aire i pertanyo al regne d'Acuari.

Potser perquè sóc tímida, m'agrada tant escriure.
És una facinació que sempre he tingut present, però des de fa un temps, em va be per desfugar-me i passar-m'ho bé.

Sóc quiromassatgista I osteopata. M'agrada treballar amb les mans.

A part de la lletra, la música em fa somniar, i em transporta a altres planetes.
Tan em pot agradar una de relexant com el rock ben tocat.
Lax'n'Busto em fascina.
I he tocat la bateria durant dos anys.



La gent que em coneix diu que visc en un altre món, i és ben veritat; m'agrada molt somniar!
Sóc d'aqui, però també estic per allà...

Sóc una romàntica sense remei, malalta de l'impossible, i amb uns quants desitjos que escriuré a la carta als Reis.



Enamorada de la vida, de tots els sentiments i sorpreses. Orgullosa de ser qui soc.

Per si voleu qualsevol cosa, el meu correu electrònic:
hippy_vila@hotmail.com

I el meu reconet de les lletres:
www.ikebana19.blogspot.com