Pèsols per berenar

Un relat de: Orgull_de_classe

El que pensessin o deixessin de pensar m'és ben igual.
Em sento força còmode nua pel carrer principal...

Els cotxes deformen la figura del meu reflexe.
Uns em miren, d'altres m'ignoren, i un d'aquells pintors, em transforma a suaus pinzellades en un quadre magnífic que reflexa poc més d'una realitat evident: una noia nua pel carrer principal.

Les motos em piten, i els avis dels bancs, troben en mi un joc força entretingut.

Que gran es veu el món quan vas nua pel carrer principal.







...(A la tardors, no sé ben bé perque, però, per ella =)...)

Comentaris

  • sembla que el món...[Ofensiu]
    Capdelin | 22-06-2006 | Valoració: 10

    es fa més gran quan passa quelcom no tan habitual: apareixen més ulls i sembla que fins i tot els morts xafardeixen...
    Potser va passar el mateix del poema, ara fa milions d'anys... quan la gent nua, van veure passar per primera vegada una persona vestida: Oh!, una persona amb una segona pell personificada, uau!
    Ens acostumem a viure de novetats, de sorpreses, de fets espectaculars, d'allò que surt de la monotonia, malgrat sigui el que sigui.
    M'agrada aquella frase de: "per crear un paradís, només cal anar nu".
    ptons i una abraçada!!!

  • "Lo bueno, si es breve, dos veces bueno"[Ofensiu]
    Ligeia | 19-06-2006 | Valoració: 9

    Curt, però molt original, intens i divertit. M'ha encantat!
    Moltes felicitats!

  • per berenar, pèsols [Ofensiu]

    He arribat aqui pes títol i quan me'n tornava a anar, he tornat a espitjar es mateix títol! Per això i perque m'agrada que es títol sigui així i es relat així desà,
    q vagi tot molt b!

  • ara que hi penso...[Ofensiu]
    tardors | 19-06-2006

    això del perquè tampoc té tanta importància el que importa és el fet i ja està, i que com ja t'he dit i et repeteixo m'ha agradat molt, em fa pensar en que tots som capaços de tot si ens oblidem del que puguin pensar de noslatres els demès, només fa falta que sigui allò que tu vols fer.

    Una abraçada i a veure si ens veiem pl mssngr!

    Un segon petonàs al nas!!

    tardors

  • UoOoOoOooo!![Ofensiu]
    tardors | 19-06-2006 | Valoració: 10

    Jajaja, quina ilu no? m'ha fet molta gràcia veure que me l'havies dedicat, de debó, gràaaacies!
    Ara que, a mi també m'agradaria saber el perquè pero si casi no ho saps ni tu..! xD jajaja =ment es un text molt maco. Anar despullat és unasensació genial, ara, això de sentir-te observat ja no deu "molar" tant... jeje

    Apa, un petonàs... al nas, wapissima!! ;)

  • Incertesa natural[Ofensiu]
    Bonhomia | 19-06-2006 | Valoració: 10

    Jo tampoc entenc què hi ha de dolent en anar despullat pel carrer, suposo que són els costums, la moral, les lleis, les religions, els mitjans de comunicació,...la humanitat...

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de Orgull_de_classe

Orgull_de_classe

95 Relats

197 Comentaris

92043 Lectures

Valoració de l'autor: 9.47

Biografia:
Deixada, desendreçada, neta i despentinada.
(sé que t'agrada)
(Neceessito només una cosa.)
SAGRESTA'M(ara)

titeretea@hotmail.com (mail)