Pesat

Un relat de: ferrys

Un bon dia de primavera em va trucar a la porta un extrany; mai millor dit:

-Hola, bon dia. Vinc de la Congregació de Testimonis de Jehovà...
-No gràcies, no vull res, sóc catòlic...
-Però esperi, que li vull explicar la meravellosa oferta d'Enciclopèdies, home!!
- No, si amb l'Internet vaig que m'estrello...!
-L'Internet diu.... jajaja. No em faci riure, L'internet, està fent fallida. Està en vies d'extinció!
- I ara? Què em diu, això és una autèntica primícia!
- Doncs si, miri, l'Internet...
- Au va! No em vengui la moto, que sóc informàtic!
- Ah, perdoni vosté, doncs no devia ser l'Internet...Però què me'n diu de la tonyina?
- Vaig veure la Sirenita fa poc i el respecto molt al peix, últimament... No som gaire bons amics amb els peixos sap?
- No si ja m'ho imagino, amb la cara que fa....
- Què diu?
- No, que potser la seva dona....Què hi és a casa?
- No en tinc jo!!
- A no? Com que a la bústia posava Sr. i Sra., he pensat que...
- Se'm va morir de part (mentida perquè callés)!
- Aquest segle?
- No! Al passat!, depèn vosté què entengui per segle, per mi va canviar al 2000, i per vosté?
- No, el segle canvia al 2001... Ai pobre! L'acompanyo en el sentiment (es fa el senyal de la creu).
- Però vosté no és Testimoni de Jehovà?
- I a vosté què li fa pensar que no?
- Home, el senyal de la creu, no creu? (Ondia, em va sortir un rodolí i tot!).
- Ho he fet per no agenollarme a resar! Miri miri! Al.là! Al.là!! (esgripava com un boig).
- I ara? Què fa? Que no està bé?
- (Surt la meva dona) Antoni per favor! Què hi fa aquest senyor aquí esgripant com un tocino?
- Tranquil.la Natàlia, que aquest "Testimoni de Jehovà" ja se n'anava, oi que si?
-Miracle, resurrecció! Jahvé és gran!!
- Au! Vinga el què faltava, ara jueu!
- Buda ha escoltat les meves pregàries (fent senyes amunt amb els braços)!!
- Antoni rei, aquest senyor no està bo, no creus?
- No està bé, no, està per tancar! Au reina, corre a trucar l'Ambulància! (La Natàlia va marxar corrents espantada).
- Ambulància? Quina ambulància, estic bé, i si no ho estiguès em podria curar jo mateix, sóc el Messies, el Salvador, sóc Grishna! Sóc tot, sóc aquí però estic allà, sóc la Llum, la Llum!! (esgripant)
- Veus, això si que ho has encertat xatu!, estàs com un llum!
- (Canviant el to) Per cert, no tindria pas un gotet d'aigua? No sería tant amable de portar-me'l?
- Si, i tant, amb una condició! (tornat-me boig d'eufòria) A que em seprarà les aigües?
Va faci-ho per mi, home! Sempre he tingut curiositat...
- Aigües? Quines aigües? Si he picat a la porta aquesta perquè tenia set! Per favor, jo? Potser si que es pensa que jo sóc el Messies.....




Comentaris

  • jjajajajajajjaajjaajjajjajjajajajjajajaajijijijijijijijijojojojojojojojo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    Eva Fabrés | 15-01-2009 | Valoració: 10

    És super graciós el relat jiji...
    em presento:
    em dic Eva i vaig a sisè de primaria, també escric relats.
    Ja l'has posat el relat a la part d'humor??
    jeje...
    xDD
    Segueix així!!