Perfumat

Un relat de: Somiador

De tothom és sabut que cada persona es caracteritza per una olor, per una essència que la fa única. No obstant això, existeixen infinitat de perfums perfectament localitzables a qualsevol gran magatzem o, si vostès així ho prefereixen, de petites i mitjanes empreses dedicades a la drogueria, i a qualsevol preu. A quina observació vull anar a parar? Doncs m'estava qüestionant que en atreure'ns una persona (dic persona perquè en els dies que transcorren ja no és recomanable referir-se només al sexe contrari) sol estar-hi present el factor de la olor, però quan aquest individu s'ha perfumat, ¿és possible que no sigui ell allò que ens atreu, sinó que, ans el contrari, sigui el seu perfum, car o barat (no entrarem ara en aquesta qüestió econòmica) que ha adquirit a alguna superfície comercial? I em pregunto això perquè constantment sento a noies, sobretot, que es tornen boges ensumant el coll del seu estimat. Però, i si l'estimat, suposem, un bon dia decideix canviar de perfum? ¿Ella se sentirà atreta per ell de la mateixa manera d'abans o s'adonarà que el seu pretendent no val res com a persona?


(11 de novembre de 2006)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer