Per unes amistats mig perdudes..

Un relat de: SomriureXsobreviure

A la Maria per ser tan bona sempre.
A la meva germana per ser sempre al meu costat encara que jo no ho faci.
Als meus pares per ensenyar-me la cruel realitat de la vida dels mes realistes i la fantasia en què vivim a vegades per poder ser feliços.
A la meva iaia joana per ser tan bona i tan especial.
A tota la meva família en gernal per ser sempre especials.
A ell, per no saber estimar.
A en raúl per saber tractar-me com una persona que sóc.
A aquella amiga que estic perdent.
A una altre amiga am qui m'estic distencian.
A aquell altre per haver-me estimat quant jo no l'estimava a ell.
A en Quim per ensenyar-me coses nom¡ves d'aquesta vida.
A el Poeta per fer-me saber que la vida s'ha de viure-la per amor.
A en MIquel per... aquest no ho se.. son masses coses.
A en Gregori per fer-me adonar que la música mestima i que jo l'estimo a ella.
A totes les persones que en el seu moment m'han fet sentir feliç i a vegades que no sóc res.
A totes elles: les estimo. Perdoneu si us he fet mal!

Comentaris

  • si és vritat[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 26-12-2005

    si és vritat que ens estem distanciant, per aprt meva tranquila, epr part meva no tornarà a apssar, encara que no sé que he fet, però en fi...
    A vegades, sembla que tot s'ens envà...
    però, no és així, perque, hi han coses que et fan pensar, i llavros recordes, i epr un moemnt vius moments anteriors, i tenadones ke allo va ser veritat, i llavros sona el telefon, i soc jo mateixa, demanante si vols quedar per fer alguna cosa...i llavros, aquell mateix sorollet del telfon que t'ha despertat del somni dels records, t'en desperta un altre d'igual, és lariadmna, i aixi succescivament, perke tots, absolutament tots els teus amiks, encara que ens hagis fet mal, o motl mal, t'estimem....i mai m'agradat aprlar per tothom, però, si ho vols comprovar, demanal-si a ell.s...ke...o bé sincerament, o hipòcritament (perjudicant-se a ells ametixos) et diran que si.que cda dia pensem en tu...

  • Si...[Ofensiu]
    AVERROIS | 19-12-2005

    ...te'n has adonat que has pogut fer mal a algú, es que has tornat del fons del pou i ara la llum de la teva lluna, sigui blava o lluent com el Sol ha d'il·luminar i acaronar als que t'envolten. Una abraçada.