Pensant en tu

Un relat de: Bolet

Des de bon matí ja penso en tu, sóc a una de les aules de la universitat i no paro atenció a les classes, ets massa important per poder deixar el meu conscient carregant informació aliena al teu ésser. Ahir a la tarda va ser genial, ens ho vàrem passar molt bé i vàrem estar en aquell punt que anomenen orgasme massa estona. Avui m'has deixat baldat però vull repetir, necessito tornar a sentir-te en el meu cos, necessito tocar-te palpejar-te i estimular-te fins la sacietat. Vull que aquesta tarda la visquem com si fos la darrera tarda de la nostra vida que els nostres cossos es fonin en un de sol. Surto de l'aula i em dirigeixo a la sortida de la facultat, arribo al carrer i me'n vaig cap el metro tot baixant les escales i esperant que arribi el metro. Quan per fi arriba el metro m'assec i quedo adormit...

Sento la veu que informa que la propera aturada és la meva, baixo del metro i em dirigeixo a casa. Agafo les claus i entro per la porta. És ella, no se n'ha anat i m'està esperant a l'habitació, baixo una mica la mà entre les cames i em palpo i puc confirmar que estic calent. El cor em batega molt fortament, obro la porta de manera suau i miro l'interior de l'habitació per veure si realment era allà. Llavors la veig, un sentiment de desig m'omple tot el cos. Com una mena de joc de ping-pong: la desitjo i ella em desitja a mi. Els dos ens fonem en el desig d'aquell instant en el qual encara ni ens havíem tocat però tan sols pel fet d'estar més a prop podíem sentir els nostres cossos fondre's i arribar a un estat orgàsmic. Sé que ella és conscient que estic excitat i que en breus instants em deixaré endur per la passió i em llençaré sobre ella. Només em cal un instant per recordar la màgia de la tarda anterior per anar sobre ella. L'agafo, la toco, ella em toca a mi, ens deixem endur pel plaer del joc, premo el botó d'engegar i començo un altre cop l'experiència de jugar amb una Nintendo Wii.

Comentaris

  • hahah[Ofensiu]
    Roget | 26-02-2007

    Boníssim... sempre malpensant de tot... XDDD

  • AiDuS | 24-02-2007 | Valoració: 9

    Ai, Danni, Danni...
    Preferisc no comentar... Hahahaha

  • xDDDDDDDDDD[Ofensiu]
    sucdetaronja | 24-02-2007 | Valoració: 10

    que amoooooooooooo!! hahahaha xé xé, estàs viciat eh!! no pots ser una mica més normal i enganxar-te a la brossa? que noooooooooo hehehe. ai mare! ja voràs la factura de la llum! XD

    un bes bolet!!

Valoració mitja: 9.33